خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شوش خبر داد؛

خاتمه‌ی اعتراض کارگران دو کارخانه «کاغذ پارس» و «قند شوش»/ خطوط تولید فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۵۹

دادستان عمومی و انقلاب شوش از خاتمه اعتراضات ۱۰ روزه صنفی کارگران دو کارخانه «کاغذ پارس» و «قند شوش» و بازگشت به کار آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس گزارشِ مسلم کرم‌اللهی (دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش)، کارگران دو کارخانه «کاغذسازی پارس» و «قند شوش» که در ۱۰ روز گذشته برای چند روز در واکنش به بی‌توجهی کارفرما به وضعیت مطالباتشان اعتراض صنفی برگزار کرده بودند، با دخالت دستگاه قضایی و طبق توافق به عمل آمده به تجمع خود پایان دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با حضور نماینده‌های کارگران، مدیران عامل این شرکت‌ها و سایر مسولین شهرستان ادامه داد: پس از طرح خواسته و مطالبه‌های کارگران، نسبت به حل مشکل و رسیدگی به خواسته کارگران اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تصریح کرد: مقرر شد کارگران هر دو شرکت به محل کار بازگردند که در حال حاضر با بازگشت کارگران به محل کار خود، هر دو شرکت به صورت فعال و با تمام ظرفیت مشغول تولید می‌باشند.

دادستان شوش با بیان اینکه دستگاه قضایی پشتیبان تولید و حامی کارگران و کارآفرینان است، اظهار کرد: خواسته کارگران تحقق مطالبات مالی و برخی مزایا بود که این مطالبات تا حصول نتیجه نهایی توسط دادستانی شوش پیگیر می‌شود.

طی روزهای گذشته شمار زیادی از کارگران دو کارخانه «کاغذ پارس» و «قند شوش» به دلیل محقق نشدن برخی مطالبات خود دست به تجمع صنفی زده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز