خبرگزاری کار ایران

کارکنان شرکت نفت فلات‌قاره ایران: خواستار حذف محدودیت‌های مزدی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۲۱

کارکنان رسمی شرکت نفت فلات‌قاره، نسبت به شرایط مزد و حقوق خود اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «نسبت به محدودیت‌های دستمزدی برای کارکنان رسمی نفت معترضیم، در عین حال نگران حفظ استقلال صندوق بازنشستگی نفت هستیم»؛ یکی از کارکنان شرکت نفت فلات‌قاره شاغل در جزیره سیری با بیان این انتقادات، خواستار رسیدگی به مطالبات خود و همکارانش از سوی مقامات عالی وزارت نفت شد.

این پرسنل رسمی نفت افزود: ما روز گذشته (دهم دی‌ماه) در محل کار خود دست به تجمع صنفی زدیم؛ این چندمین بار است که کارکنان رسمی نفت فلات‌قاره نسبت به محدودیت‌های مزدی و شرایط حقوقی خود اعتراض می‌کنند. ما دور از خانواده‌هایمان و در شرایط سخت کار می‌کنیم، انتظار داریم محدودیت‌ها حذف شود.

به گفته این کارگر، مطالبات رسمی‌های نفت از این قرار است: حذف کامل سقف حقوق، حذف محدودیت‌های سنوات بازنشستگی، بازگشت کسورات مازاد مالیات کارکنان، اجرای کامل ماده۱۰ با وجود ظرفیت‌های قانونی و اختیاراتی مانند افزایش درصد گرید و اپریزال و در نهایت، عدم دست‌درازی به صندوق بازنشستگی نفت.

او می‌گوید: امیدواریم مطالبات ما در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده جدی گرفته شود و مجلس و دولت به این خواسته‌های قانونی توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز