خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس در صحن علنی مطرح کردند:

تقاضای بررسی پرونده و برخورد با مقصران از قوه قضاییه درباره پرونده حادثه مرگ پنج کارگر در کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۳۶

تعدادی از نمایندگان مجلس تقاضای شناسایی و برخورد با مقصران حادثه منجر به مرگ پنج کارگر در کوهدشت را مطرح کردند.

به گزارش ایلنا، تعدادی از نمایندگان مجلس در انتقاد از وضعیت ایمنی کار در بخش‌های مختلف تقاضای بررسی پرونده و برخورد با مقصران از قوه قضاییه درباره پرونده حادثه مرگ پنج کارگر در کوهدشت را خواستار شدند.

حسینعلی حاجی دلیگانی (عضو کمیسیون برنامه و بودجه) در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آذرماه) مجلس  در تذکر شفاهی خود با اشاره به حادثه رخ داده روز شنبه ۱۸ آذر ماه در کوهدشت استان لرستان گفت: در این حادثه ۵ نفر از شهروندان بخش میمه حوزه انتخابیه بنده جان خود را از دست داده‌اند، ضمن تسلیت به خانواده آن‌ها و اهالی بخش میمه انتظار دارم قوه قضائیه و دستگاه‌های دیگر از جمله وزارت نفت علل وقوع این حادثه را بررسی کنند. 

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس افزود: چنانچه افرادی در این حادثه کوتاهی کرده و قصوری داشتند باید با آن‌ها برخورد شوند. 

وی ادامه داد: بدترین وضعیت آلایندگی این روزها در شهر اصفهان و روستاهای شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار بوده که حتی تا ۲۱۵ واحد آلایندگی رسیده، انتظار است بحث مازوت‌سوزی به این آلایندگی‌ها اضافه نشود. 

در ادامه این سخنان مجتبی ذوالنوری (نایب رئیس مجلس) نیز در پاسخ به تذکر گفت: انتظار ما نیز از قوه قضائیه این است که به نحوی با این حادثه برخورد شود که هزینه اهمال‌کاری در حفظ جان شهروندان بالا برود. 

وی ادامه داد: بنده نیز از تریبون مجلس به خانواده‌های معزا عرض تسلیت دارم و امیدواریم دستگاه‌های ذیربط در جبران خسارات تسریع داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز