خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران طرح آبیاری کارون بزرگ با خواسته تبدیل وضعیت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۳۶

اعتراض جمعی از کارگران پیمانی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ که از هفته گذشته با خواسته‌ی تبدیل وضعیت آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت.

یکی از کارگران حاضر در تجمع امروز به خبرنگار ایلنا گفت: در تجمع روز گذشته (شنبه ۱۱ آذرماه) که در محدوده این شرکت صورت گرفت به جز وعده‌ی پیگیری، پاسخ قاطعی ازسوی مسئولان شنیده نشد و ما ناچار شدیم برای احقاق حقوق از دست رفته‌مان امروز نیز در مقابل ساختمان شرکت تجمع کنیم.

وی افزود: دلیل اعتراض کارگران طرح بهربرداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ‌، عدم اجرای طرح تبدیل وضعیت شغلی آنها و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی کار برای خروج پیمانکاران است.

به گفته این کارگر، کارگران این واحد به این دلیل پیگیر مطالبات خود هستند که دغدغه تامین معاش خانواده‌هایشان را دارند. آنها از شرکت بهره‌برداری و مسئولان شهرستانی و استانی انتظار دارند که به دغدغه‌های آن‌ها احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه هر یک از ما کارگران حدود ۱۵ سال سابقه کار داریم، در ادامه گفت: از سال ۹۵ وعده تبدیل وضعیت شغلی ما هنوز عملی نشده است. 

وی افزود: به دنبال تجمع روز گذشته اعضای شورای تامین شهرستان شوشتر جلسه‌ای با حضور نمایندگان کارگری و مدیریت شرکت برگزار کردند که بی‌نتیجه خاتمه یافت.

به گفته این کارگر؛ ظاهرا تصمیم گیرنده نهایی موضوع تبدیل وضعیت کارگران پیمانی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ شوشتر، مدیریت سازمان آب و برق خوزستان به عنوان کارفرمای اصلی است. بنابراین کارگران انتظار همکاری و مساعدت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز