خبرگزاری کار ایران

چهار مدال برای نخبگان فنی ایران در مسابقات مهارتی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۱۹۱

«محمد مهرابی فودانی» در رشته تأسیسات الکتریکی، «فرزاد ایمانی»در رشته تراشCNC، «مهدی موسوی» در رشته فرز و «ایمان آهنگر» در رشته جوشکاری درمسابقات روسیه مدال گرفتند.

به گزارش ایلنا، تیم نخبگان مهارتی ایران در مسابقات مهارت HI-TECH روسیه -یکاترینبورگ ۲۰۲۳، چهار مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به درخشش و اقتدار نخبگان جوان ایرانی در این مسابقات، بیان داشت: تیم مهارت کشورمان متشکل از رقابت کنندگان بنگاه‌های اقتصادی در چهارمین دوره مسابقات مهارت‌های HI-TECH روسیه در رشته‌های تأسیسات الکتریکی، جوشکاری، تراش CNC و فرز CNC موفق به کسب ۴ مدال نقره شد.

مهرداد عظیمی (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) تصریح کرد: «محمد مهرابی فودانی» از گروه صنعتی انتخاب در رشته تأسیسات الکتریکی، «فرزاد ایمانی» از شرکت ذوب آهن اصفهان در رشته تراشCNC، «سیدمهدی موسوی» از شرکت یاوران فولاد جنوب در رشته فرز CNC و «ایمان آهنگر کانی» در رشته جوشکاری از شرکت خزر ترانسفو موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شدند.

به گفته وی، این مسابقات که در ۳۵ رشته‌های تک و بهره‌ور محور و با حضور بیش از هزار نفر رقابت کننده و کارشناس از ۱۱ کشور شامل کشورهایی چون چین، هند، قرقیزستان، روسیه، بلا روس و… در شهر یکاترینبورگ روسیه از ۲۲ تا ۲۷ آبان ماه برگزار گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز