خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران شهرداری ایلام ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۲۴۶

مشکل پرداخت نشدن دستمزد معوقه کارگر مجموعه شهرداری ایلام هنوز ادامه دارد.

تعدادی از کارگران شهرداری ایلام در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت دستمزد خود انتقاد کردند. شماری از این کارگران روز گذشته (۲۳ آان ماه) با مراجعه به ساختمان دادسرای عمومی ایلام پیگیر مطالبات معوقه خود شدند.

این کارگران از وضعیت معیشتی خود ابراز نارضایتی کردند و گفتند: متاسفانه بعد از سال‌ها خدمت در شهرداری ایلام، از پرداخت به موقع مزایای مزدی محروم هستیم و در حال حاضر پرداخت دستمزدمان سه ماه به تاخیر افتاده است.

به گفته یکی از کارگران، ما از زمان شروع به کارمان هر ماه حقوق خود را با تاخیر چند ماهه دریافت کرده‌ایم. به همین دلیل دریافت حقوق به موقع برای من و همکارانم به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

یکی دیگر از کارگران شهرداری ایلام در ادامه اضافه کرد: در شهرداری ایلام شماری از کارگران طرف قرارداد با شهرداری و شمار دیگری تحت مسئولیت پیمانکار مشغول کارند که همگی مشکل مشابه دارند.

به گفته وی؛ پیش از این نیز در پیگیری مطالباتمان در تاریخ (ششم آبان ماه) تجمعی مقابل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب ایلام برگزار کردیک و مسئولان قول پیگیری داده بودند.

این کارگر با تاکید بر اینکه یکی از درخواست‌های ما این است که در پرداخت حقوق یک نظام هماهنگ وجود داشته باشد ، گفت: یک کارگر حتی اگر حداقل مزد با تمام مزایای مزدی را هم دریافت کند بازنمی‌تواند زندگی خود را اداره کند، چه برسد به اینکه همسر و فرزند هم داشته باشد! بنابراین لازم است مدیریت شهری ایلام نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران مجموعه شهرداری جدیت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز