خبرگزاری کار ایران

تقدیر عضو کمیسیون اجتماعی از مذاکره صندوق فولاد با بانک‌ها برای پرداخت وام به بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۸۷۸

سلمان ذاکر گفت: صندوق فولاد می‌تواند پس از اطلاع از دیدگاه‌های بازنشستگان، برای رفاه حال آنان برنامه ریزی کند.

به گزارش ایلنا، سید سلمان ذاکر (نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) با اشاره به اینکه بازنشستگان حقوق ثابتی دارند، گفت: لازم است تسهیلاتی برای تامین نیازهای ضروری آنان تعریف شود.

وی با اعلام اینکه وام ۲۰ میلیون تومانی برای رفع مشکلات غیر قابل پیش بینی بازنشستگان می‌تواند کارگشا باشد گفت: نکته مهم آن است که بازنشسته بتواند اقساط وام را پرداخت کند که به نظر می‌رسد برای بازنشسته پرداخت اقساط برای وام بیشتر امکان پذیر نیست.

نماینده ارومیه در مجلس  با تقدیر و تشکر از رایزنی صندوق بازنشستگی فولاد با بانک‌ها برای دریافت تسهیلات برای بازنشستگان گفت: بانک‌ها با چالش وثیقه روبرو هستند و در بسیاری از موارد به دلیل نبود وثیقه‌ها معتبر، از پرداخت تسهیلات خودداری می‌کنند، بنابراین وقتی صندوق بازنشستگی فولاد این تعامل را با بانک‌ها برقرار می‌کند که اقساط از حقوق بازنشسته کم شود، گام بزرگی برداشته شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: اگر بازنشسته وام سنگینی بگیرد و اقساط بالاتری را بپردازد، ناچار می‌شود سفره خود را کمرنگ‌تر کند که این امر به زیان زندگی و البته سلامت او تمام می‌شود.

وی با اعلام اینکه صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان نماینده بازنشستگان فولاد، در زمینه خواسته‌های بازنشستگان فعالیت می‌کند گفت: صندوق فولاد می‌تواند پس از اطلاع از دیدگاه‌های بازنشستگان، برای رفاه حال آنان برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز