خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد تامین اجتماعی و شستا تعیین شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۳۶۶

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا و اعضای ناظر این کمیسیون در مجامع، هیات‌ها و شوراها در نشست امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن لطفی در تشریح دستورکار امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا مشخص شدند.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخاب اعضای ناظر کمیسیون اجتماعی در مجامع، هیات‌ها و شوراها در راستای اجرای ماده ۲۱۶ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و تعیین و جابجایی روسای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار نشست امروز قرار داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: در این راستا تعدادی از اعضای کمیسیون به عنوان عضو ناظر در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، شورای حقوق و دستمزد، شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی، شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، هیات عالی گزینش، شورای عالی اداری و شورای عالی بیمه انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اسامی نمایندگانی که به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا و عضو ناظر این کمیسیون در مجامع، هیات‌ها و شوراهای فوق‌الذکر انتخاب شدند به صحن علنی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز