خبرگزاری کار ایران

تدوین سند جامع پدافند غیرعامل وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۶۲۸

رئیس مرکز حراست و جانشین رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تدوین سند جامع پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی و در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، سیداحمد هاشمی (رئیس مرکز حراست و جانشین رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت کار) امروز صبح در نخستین همایش پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طیف گسترده‌ای از خدمات، بیش از ۵۰ میلیون مخاطب مستقیم دارد که این امر توجه به پدافند غیرعامل را دوچندان می‌کند. 

وی به کلان پروژه‌های وزارتخانه در سطح ملّی اشاره و تأکید کرد: در وزارت رفاه دهک‌بندی یارانه‌ها و اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک در کنار ده‌ها پروژه و سامانه برخط در حال مدیریت است. 

هاشمی، اثرگذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نیز در حوزه اقتصادی کشور مهم دانست و گفت: بخشی از بازار انرژی، دارو، بانک‌داری و حمل‌ونقل کشور ذیل این وزارتخانه مدیریت و راهبری می‌شود. 

مشاور وزیر کار اظهار کرد: در میان هجمه‌های بی‌شمار دشمن، سهم جنگ اقتصادی بسیار پررنگ است و در این میان باید اثرگذاری مثبتی داشته باشیم. 

وی، فعال‌سازی کمیته پدافند غیرعامل سازمان‌های تابعه، برگزاری چهار رزمایش و تدوین تقویم آموزشی کارکنان را از مهم‌ترین اقدامات این حوزه عنوان کرد. 

هاشمی در خاتمه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تنظیم سند جامع پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، گفت: آموزش و ارتقای سطح دانش مجموعه‌های تابعه نیز همواره مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز