خبرگزاری کار ایران

بررسی نقش آموزش‌های خانه کارگر در توانمندسازی مهارتی کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۹۸

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: امروز جامعه کارگری در سایه آموزش‌های علمی ودانشگاهی به جایگاهی شایسته دست یافته است.

به گزارش خبرنگارایلنا، نصرالله دریابیگی در مراسمی با حضور دانش پژوهان این تشکیلات، آموزش‌های رایگان به ۴۰ هزارنفر از متقاضیان و خدمات دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر به فرزندان کارگران شریف را ازجمله اقدامات این تشکیلات برشمرد و گفت: دانش آموختگان دانشگاه علمی و کاربردی و آموزش گیرندگان دوره‌های کوتاه مدت در مسیر آگاهی گام برمی‌دارند و قطعا" جزو شایستگان و مدیران آینده خواهند بود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران؛ با تشریح اوضاع معیشتی کارگران و بازنشستگان گفت: دانش پژوهان این تشکیلات صدای رسای مظلومیت کارگران و بازنشستگان باشند و درجهت افزایش آگاهی خانواده؛ دوستان و اطرافیان بکوشند؛ آنان سفیران با وجدان ما در میان اقشار مختلف باشند.

دریابیگی با اشاره به اهمیت فوق العاده انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری گفت: بهترین راهکار حل مشکلات کارگران و بازنشستگان حضور نمایندگان واقعی آنان در مجلس شورای اسلامی است و این مهم با حضور و مشارکت گسترده کارگران و بازنشستگان و خانواده‌های محترم‌شان در پای صندوق‌های رای به دست خواهد آمد.

در ادامه این مراسم؛ مسئول اتحادیه زنان کارگر خانه کارگر مازندران یکی از اهداف مهم این اتحادیه را حمایت از زنان کارگر به ویژه زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست عنوان کرد و گفت: فلسفه مهم انقلاب اسلامی ایران تحقق عدالت در میان اقشارمختلف جامعه است.

وی گفت: حمایت از اقشار ضعیف ازجمله کارگران مرامنامه مهم انقلاب و نظام است و ما باید حق خود را از طریق مجلس بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز