خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری «گنبد کاووس» معوقه مزدی طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۸۷

جمعی از کارگران مجموعه شهرداری «گنبد کاووس» از چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از قرار معلوم کارگران مجموعه شهرداری گنبد کاووس که در استان گلستان واقع شده است، دست‌کم دو ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند.

این کارگران که از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده نگرانند، گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات زیادی برای خانواده‌هایمان به وجود آورده است.

به گفته کارگران شهرداری گنبد کاووس؛ آن‌ها مطالبات مزدی خود را از ابتدای شهریور ماه سال جاری دریافت نکرده‌اند و بخشی از مطالبات بیمه آن‌ها نیز پرداخت نشده است.

طبق اظهارات این کارگران؛ اخیرا شهردار در یک مصاحبه خبری، وعده پرداخت یک ماه حقوق حدود ۸۰۰ کارگر شاغل در شهرداری را تا پایان هفته جاری داده و مابقی مطالبات هم تا پایان ماه آینده قرار است پرداخت شود.

آن‌ها با انتقاد از اوضاع معیشتی خود گفتند: با وجود همه مشکلاتی که در زمینه دریافت حقوق با آن مواجهیم، توقع داریم مسئولان شهرداری گنبد به مساله معیشت و پرداخت دستمزد کارگران مجموعه خود رسیدگی کنند.

کارگران در خاتمه از شهردار و شورای شهر درخواست کردند که به وعده پرداخت حقوق معوقه کارگران عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز