خبرگزاری کار ایران

اختلال در فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری بندر امام به دلیل قطع برق

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۲۷۴

به دنبال قطعی برق در کارخانه آسفالت شهرداری بندر امام خمینی (ره)، فعالیت این واحد و کارگران شاغل در آن با مشکل مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع خبری در استان خوزستان گفتند: شرکت توزیع برق  بندر امام خمینی (ره) برق کارخانه آسفالت شهرداری را به دلیل بدهی مالی قطع کرده، در نتیجه آن فعالیت کارخانه متوقف شده و امنیت شغلی کارگران به خطر افتاده است.

وی با بیان اینکه قطع ناگهانی برق باعث توقف تولید کارخانه آسفالت و بیکاری موقت کارگران شده است، افزود: در صورت تداوم قطعی برق مشکلات شهرداری که ناشی از کمبود منابع مالی است بغرنج‌تر شده و تمام پروژه‌های آسفالت معابر شهر و لکه‌گیری‌های خیابان‌ها، متوقف و نیمه کاره رها می‌شود.

این کارگر با بیان اینکه قطع برق کارخانه آسفالت به دلیل بدهی دست‌کم ۳ میلیارد تومانی این واحد تولیدی به اداره برق انجام گرفته است، در ادامه افزود: شهرداری در حال حاضر در تلاش است از طریق نهادهای دولتی همانند استانداری و فرمانداری شهرستان به نوعی مشکلی که برای کارخانه آسفالت بوجود آمده را مرتفع کنند اما از قرار معلوم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

او گفت: در حالی فعالیت کارخانه آسفالت متوقف شده است که اداره برق می‌گوید پرداخت حقوق  کارکنان آن در گرو پرداخت قبوض برق است. بنابراین شهرداری می‌توانست با ارائه چک، تعهد پرداخت بدهی کارخانه آسفالت را بدهد تا اداره برق با ارائه آن به مسئولان استان، دستور وصل برق کارخانه آسفالت را بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز