خبرگزاری کار ایران

تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خصوصی بهداشت حرفه‌ای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۰۲

در جریان انتخابات مجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خصوصی بهداشت حرفه‌ای تهران، اعضای هیات مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خصوصی بهداشت حرفه‌ای ایران روز (۱ مهر ماه ۱۴۰۲) برگزار و نتایج رای‌گیری مشخص شد. 

در این انتخابات از میان نامزدان حاضر، مسعود خزائی به‌عنوان رییس انجمن، بابک امینی نیا به عنوان نایب رئیس انجمن، امیر شجاعی به‌عنوان دبیر انجمن، سمیه لؤلؤ، به عنوان خزانه دار و پرویز رضوانی، به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیر اولین دوره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خصوصی بهداشت حرفه‌ای استان تهران انتخاب شدند. 

همچنین براساس نتایج این انتخابات، رحمت الله اشرف و سجاد برزگر به عنوان بازرسان انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خصوصی بهداشت حرفه‌ای استان تهران برگزیده شدند. 

تشکیل این انجمن با توجه به نقش محوری شرکت‌های خصوصی بهداشت حرفه‌ای در بحث سنجش و اندازه گیری عوامل زیان‌آور شغلی در کارگاه‌ها و صنایع کشور، مباحث سخت و زیان‌آور و در برخی موارد ارائه راهکارهای کنترل عوامل زیان‌آور جهت ارتقاء سطح بهداشت حرفه‌ای صنایع برای عموم جامعه کارگری و کارفرمایی کشور قابل توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز