خبرگزاری کار ایران

کارگران مجتمع فولاد گیلان خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۲۲۶

کارگران مجتمع فولاد گیلان به بر آورده نشدن مطالبات صنفی خود اعتراض کردند.

کارگران کارخانه «فولاد گیلان» در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز خود در داخل محوطه‌ی شرکت خبر دادند.

این کارگران با ابراز نگرانی از اینکه هنوز مطالبات صنفی انها برآورده نشده، از مسئولان استانی درخواست کردند به وضعیت کارگران کارخانه «فولاد گیلان» ورود کرده و امنیت شغلی را به آن‌ها بازگردانند.

کارگران «فولاد گیلان» ضمن ابراز نگرانی از آینده شغلی خود، خواستاراجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و تشکیل شورای اسلامی کار برای بهبود وضعیت شغلی خود در کارخانه شده و گفتند: موارد مورد در خواست دیگر کارگران افزایش دستمزدها با اضافه‌کار است که از سوی مدیریت کارخانه بی‌پاسخ مانده است.

به گفته آن‌ها؛ در کارخانه فولاد گیلان حدود هزار و ۳۰۰کارگر به صورت قرار دادی مشغول کارند که از شرایط کار در این واحد تولید ی رضایت ندارند.

کارگران این واحد صنعتی در خاتمه گفتند: بخش دیگری از مشکلات نامشخص بودن وضعیت شغلی برخی همکاران تعدیلی است در عین حال بعد از گذشت حدود ۶۰ روز از وقوع حادثه کشته و زخمی شدن دو نفر از همکاران هنوز مقصران این حادثه از سوی اداره کار مشخص و معرفی نشده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز