خبرگزاری کار ایران

وزیر کار برای افتتاح چند پروژه شب گذشته وارد گلستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۲۵

وزیر کار دولت سیزدهم با استقبال علی‌محمد زنگانه(استاندار گلستان)، اعضای مجمع نمایندگان و جمعی از مدیران استان وارد گرگان شد.

به گزارش ایلنا، صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) هم‌زمان با هفته دولت و با هدف نظارت میدانی بر طرح‌های مرتبط با این وزارتخانه،  افتتاح چند پروژه اشتغال‌‌زا و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شب گذشته وارد استان گلستان شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استقبال رسمی «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان، اعضای مجمع نمایندگان و جمعی از مدیران استان وارد گرگان شد.
 
مرتضوی، امروز شنبه چهارم شهریورماه هم‌زمان با هفته دولت ضمن تجدید میثاق و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، با آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام‌جمعه گرگان دیدار و گفت‌وگو می‌کند و در ادامه ضمن حضور در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا و بازدید از چند پروژه صنعتی، شرکت‌های «چوب صندل» و «زرین گستر» را افتتاح خواهد کرد.
 
افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در شهرستان آق‌قلا، بازدید از شرکت پگاه گلستان و نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و بخش سرمایه‌گذاری استان از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون در سفر به گلستان خواهد بود.
 
همچنین وزیر کار در نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، کارگروه سرمایه‌گذاری استان و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان حضور خواهد یافت.
 
در این سفر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری،میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هلدینگ‌های(صنایع شیر ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و صبا انرژی) و مدیرعامل شرکت شستا و هلدینگ‌های مرتبط(صنایع معدنی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین) مرتضوی را همراهی می‌کنند.
 
گفتنی‌است، سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان وزیر معین رئیس‌جمهور در استان گلستان و در آستانه سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان، صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز