خبرگزاری کار ایران

صادقی:

خبرنگار، عامل تسریع دهنده در امر تحقق مطالبات جامعه کارگری به شمار می آید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۰۶

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگار، عامل تسریع دهنده در امر تحقق مطالبات جامعه کارگری به شمار می آید.

به گزارش ایلنا، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) به نیابت از اعضای این تشکل و به نمایندگی از جامعه بازنشستگان کارگر کشور در روز خبرنگار پیامی خطاب به جامعه خبرنگاران کشور در جهت بزرگداشت این قشر صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

«به راستی چه زیباست، اندیشه‌ای که در مقابل قلم، زانو زند و واژه‌ای که در خدمت بیان حق بر آید»  ۱۷ مرداد ماه هر سال، میعاد گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و یادآور مجاهدت های اصحاب خبر و رسانه در مسیر مقدس اطلاع رسانی به جامعه است. خبرنگار، نمونه بارز یک انسان فداکار و مبارز است. در سال های اخیر و فراز و نشیب های کشور در موضوع شیوع ویروس منحوس کرونا، بار دیگر نقش خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی در کنار مدافعان سلامت، به خوبی نمایان شد و محرز گردید که تلاش های این عزیزان در راه پیشگیری و هشدار های به موقع و آگاه سازی جامعه نسبت به بحران های پیش آمده، نقش به سزایی در مدیریت و کنترل این بیماری داشت.

در میادین مطالبه گری و دفاع از حقوق جامعه کارگری نیز این خبرنگار است که حضوری پر رنگ و موثر دارد و حضور مطالبه گرایانه کارگران شاغل و بازنشسته را به رشته تحریر در میآورد تا تلنگر و فصل‌الخطابی برای مسئولین باشد تا آرامش را به جامعه کارگری کشور بازگردانند. به عبارتی می توان خبرنگار را به عنوان یک عامل تسریع دهنده در تحقق مطالبات جامعه کارگری به شمار آورد. آری؛ به راستی که جامعه کارگری کشور، محقق شدن مطالبات و حقوق خود را مرهون از خودگذشتگی، جانفشانی و قلم خبرنگارانی می دانند که تمام قد و با تمام وجود، دریغ از یک لحظه لغزش و تعلل، در خط مقدم مطالبه گری، ثابت قدم و با اطمینان خاطر می ایستند.

جامعه کارگری کشور نیز قدردان زحمات شبانه روزی خبرنگاران و طلایه داران راه قلم خواهند بود. لذا برخود لازم می دانم ضمن تبریک روز خبرنگار به همه طلایه داران راه قلم و فعالان حوزه خبر در کشور بالأخص خبرنگارانی که با دلسوزی فراوان در جهت انعکاس اخبار و وقایع کارگری و حمایت از حق و حقوق این قشر بزرگ تلاش می‌نمایند، صمیمانه ترین قدردانی خود را به پاس تلاش های شبانه روزیشان در حوزه اطلاع رسانی اعلام نمایم. سلامت و تندرستی برای این قشر فرهیخته را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

حسن صادقی

معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز