خبرگزاری کار ایران

نامه کمیته صنفی انجمن اسلامی جامعه پزشکان تامین اجتماعی به مرتضوی:

تعرفه‌های جدید مصوب هیات امنای تامین اجتماعی در دستورالعمل نقض شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۰۱

در نامه خطاب به وزیر کار خواسته شده است که «در لغو و حذف بند غیرقانونی دستورالعمل جدید پرداخت پرکیس» مساعدت به عمل آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیته صنفی انجمن اسلامی جامعه پزشکان سازمان تامین اجتماعی نسبت به آنچه کارشکنی در اجرای مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در راستای افزایش دریافتی و پرکیس پزشکان این سازمان عنوان می‌کند، اعتراض و نامه‌ای خطاب به صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) منتشر کرد. 

در این نامه مطرح شده است: در پی تهدید جدی درمان سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان مستقیم بدلیل تعرفه‌های پایین پزشکان، و خالی شدن مراکز از پزشکان… بسته اصلاح تعرفه و پرکیس پزشکان تدوین و مصوبه هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی آماده ابلاغ شد. 

در ادامه نامه آمده است: متاسفانه در آخرین لحظات قبل از ابلاغ دستورالعمل به صورت غیرقانونی و برخلاف مصوبه هیات امنای سازمان، توسط معاونت درمان سازمان و منابع انسانی سازمان، یک بند (بند ۱۸/۱۲) به دستورالعمل اضافه شد که ۲۰ درصد از افزایش گروه پزشکان عمومی شامل پزشکان عمومی، داروساز و علوم آزمایشگاهی را در اختیار معاونت درمان قرار داده است و عملا حدود ۵۰۰۰ پزشک گروه عمومی که بیشترین جمعیت پزشکان را دارند، از افزایش محروم خواهد کرد و حتی ۵ درصد از پرکیس عادی پزشکان درمانگاهی را هم کمتر خواهد کرد. 

در نامه خطاب به وزیر کار خواسته شده است که «در لغو و حذف این بند غیرقانونی دستورالعمل جدید پرداخت پرکیس» مساعدت به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز