خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات مزدی کارگران پارس پامچال پرداخت شد/ تلاش کارفرما برای رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۱۸۳

کارگران رنگ‌سازی پارس پامچال از دریافت معوقات مزدی و به روز شدن مطالبات خود تا پایان فروردین ماه سال جاری ( ۱۴۰۲ ) خبر می‌دهند.

تعدادی از کارگران رنگ‌سازی پارس پامچال در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: به دنبال آزادسازی طلب دو میلیارد و۳۰۰ میلیونی شرکت پارس پامچال از یک نهاد دولتی، اکنون مدتی است که کارفرما به دنبال گسترش فعالیت تولیدی کارخانه است و در همین راستا برخلاف شرایط بحرانی پیشین، معوقات مزدی کارگران تا پایان فروردین ماه سال جاری پرداخت شده است.

به گفته کارگران پارس پامچال در گذشته مشکل تامین مواد اولیه و فقدان منابع مالی باعث شده بود تا جدا از به تاخیر افتادن ۵ ماه مطالبات مزدی، حق بیمه آن‌ها نیز تا چندین ماه به تعویق بیافتد اما پس از آزادسازی طلب کارخانه، منابع مالی مربوط به معوقات پرداخت نشده آن‌ها توسط کارفرما تامین شد.

آن‌ها همچنین درباره وضعیت کارخانه و اشتغال خود گفتند: سال‌ها پیش این کارخانه حدود ۳۰۰ کارگر داشت که به مرور تعداد شاغلان آن به حداقل ۲۳ کارگر رسیده است.

کارگران گفتند: ظاهرا رنگ پارس پامچال در حال حاضر برای فروش و سفارش محصولات تولیدی مشکلی ندارد اما نیازمند حمایت مسئولان برای گسترش فعالیت کارخانه برای تامین بازار داخلی و بدست آوردن بازار خارجی همانند قبل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز