خبرگزاری کار ایران

عیادت از یک کارگر ساختمانی آسیب دیده

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۸۶۶

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی دماوند، به اتفاق روسای اداره کار و تامین اجتماعی این شهرستان با حضور در منزل یک کارگر ساختمانی آسیب دیده از وی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی دماوند به اتفاق روسای اداره کار و تامین اجتماعی و فرمانده بسیج کارگری این شهرستان، از یک کارگر ساختمانی که در حین کار دچار سانحه شده است، عیادت کردند.

محمد امین خدایاری (رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند) ضمن عیادت و احوالپرسی از کارگر صدمه دیده ساختمانی، در جریان چگونگی حادثه قرار گرفت.

او در این دیدار با بیان اینکه در شهرستان دماوند سالانه بیش از ده‌ها مورد حادثه کار برای کارگران ساختمانی اتفاق می‌افتد که در این خصوص از تمامی استادکاران درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی قبل از هر اقدام ساخت و ساز کارگران خود را بیمه کنند، در ادامه درباره اطلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی گفت: بعد از سال‌ها انتظار کارگران ساختمانی برای بیمه شدن بالاخره اصلاحیه ماده ۵ مربوط به بیمه کارگران ساختمانی در اسفند ماه سال۱۴۰۱ توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در نتیجه آن مقرر گردید کارگران ساختمانی مجدد تحت پوشش بیمه قرار بگیرند اما متاسفانه نه تنها تا به امروز هیچ کارگر ساختمانی جدیدی بیمه نشده بلکه طرح اطلاحیه ماده ۵ مجدد به مجلس شورای اسلامی بازگشت خورده چراکه به عقیده برخی نماینده‌ها محاسبات بیمه کارگران ساختمانی باعث تورم و گرانی مسکن خواهد شد.

شایان ذکر است، کارگر ساختمانی حادثه دیده در حین انجام کار جوشکاری از ارتفاع یک ساختمان در حال ساخت سقوط کرده و از ناحیه کمر به شدت آسیب دیده و در حال حاضر خانه‌نشین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز