خبرگزاری کار ایران

تعرفه‌های پرستاری همچنان «علی‌الحساب»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۰۷

تعرفه‌های پرستاری همچنان به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

احمدی (یک پرستار شاغل در بیمارستان‌های مشهد) با انتقاد از مبلغ ناچیز تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به تبلیغات بسیار دولتی‌ها در زمینه‌ی اجرای تعرفه‌گذاری اشاره کرد و به خبرنگار ایلنا گفت: وقتی بعد از پانزده سال غفلت، تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا شد، تبلیغات بسیار شد و مدعی شدند حقوق مزدی پرستاران رعایت شده است، این در حالیست که هنوز تعرفه‌ی پرستاران به صورت علی‌الحساب به حساب‌شان واریز می‌شود.

این پرستار از نامه معاونت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر می‌دهد که در آن خطاب به پرستاران آمده «تا زمانی که سامانه کارآمد راه اندازی نشده است، هرگونه پرداخت تعرفه به صورت علی الحساب بوده و خواهد بود».

او اضافه می‌کند: مشخص نیست تا چه زمانی قرار است تعرفه پرستاران علی‌الحساب واریز شود؛ نتیجه می‌گیریم هنوز قانون تعرفه‌ی پرستاری اجرا نشده است. خیلی‌ها در روز پرستار 1401 به رئیس جمهور آدرس غلط دادند که تعرفه‌گذاری برای پرستاران اجرا شده است.

احمدی خواستار اصلاح عادلانه‌ی آیین‌نامه تعرفه‌گذاری پرستاری شد و گفت: این آیین‌نامه باید با مشارکت نمایندگان پرستاران اصلاح و معوقات آن به حساب پرستاران واریز شود؛ با پرداخت علی‌الحساب مشکلی از پرستاران کشور حل نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز