خبرگزاری کار ایران

تامین زمین ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و کارکنان صنایع

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۶۰

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون زمین مورد نیاز ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان کارخانجات صنعتی و صنایع بزرگ تامین شده است.

به گزارش ایلنا، ارسلان مالکی (سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن) با اشاره به مصوبات شورای عالی مسکن کشور، گفت: بر اساس تاکیدات رئیس جمهور باید برای خانه‌دار کردن شاغلان بخش صنعت و کارخانجات کشور تلاش کنیم.

مالکی که برای بازدید و بررسی مشکلات طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان به شهر مشهد سفر کرده است، گفت: مشارکت دادن مردم در تولید مسکن و ساخت شهرک‌های صنعتی از جمله این راهکارهاست.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تامین زمین برای ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان کارخانجات صنعتی و صنایع بزرگ انجام شده است، خاطرنشان کرد: اگر واحدهای صنعتی بتوانند زمین مورد نیاز کارکنان خود را تامین کنند، دولت از طریق پرداخت تسهیلات و ایجاد ارزش افزوده برای این زمین‌ها به تامین مسکن کارکنان این واحدها کمک می‌کند و اگر این صنایع زمین مازاد برای ساخت مسکن نداشته باشند، دولت برای اختصاص این زمین‌ها وارد عمل خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای این حجم از کار نیاز به منابع زیادی داریم که ایجاد ارزش افزوده برای زمین‌های موجود یکی از مهمترین راه‌های خلق این منابع است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن همچنین گفت: برای تسریع انجام امور بسیاری از اختیارات ممکن را به استان تفویض کرده‌ایم و تنها لازم است، هماهنگی‌های نهایی با مرکز صورت پذیرد.

گفتنی است سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان خراسان رضوی در نشست شورای مسکن این استان با حضور یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی شرکت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز