خبرگزاری کار ایران

ساخت کارخانه «سیمان دهلران» در حال انجام است/ امید به اشتغال جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۴۴۸

پروژه ساخت کارخانه سیمان دهلران در استان ایلام بعد از ۱۷ سال بلاتکلیفی در حال انجام است.

منابع کارگری در شهرستان «دهلران» استان ایلام در تماس با خبرنگار ایلنا، از اجرای پروژه ساخت کارخانه سیمان دهلران بعد از ۱۷ سال بلاتکلیفی خبر دادند.

این منابع گفتند: حدود ۱۷سال از کلنگ‌زنی پروژه ساخت کارخانه سیمان دهلران در استان ایلام می‌گذرد، هنوز کار به اتمام نرسیده اما طی چند ماه گذشته با حمایت برخی مسئولان و تامین منابع مالی ادامه اجرای پروژه آغاز شده بطوریکه هم اکنون در حال نصب کوره هستند.

آن‌ها با بیان اینکه تا امروز مسئولان امر و مقامات مختلف بارها وعده‌ی اتمام پروژه را داده‌اند، گفت: این وعده‌ها تا امروز در حالی مطرح است؛ که پیش از این ساخت حدود ۸۰ تا۹۰درصد از این پروژه انجام شده بود و امیدواریم حمایت‌ها برای پایان کار ادامه داشته باشد.

به گفته آن‌ها؛ مهمترین مسئله‌ای که برخی مسئولان مطرح کرده‌اند؛ تامین اعتبار منابع مالی برای ادامه کار است که باید ادامه داشته باشد چراکه جوانان زیادی بعد از سالها انتظار امیدوار اشتغال در این واحد تولیدی هستند.

عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران با ظرفیت تولید ۳۳۰۰تن سال ۸۶ آغاز شده است. در صورت بهره‌برداری از این کارخانه در سال ۱۴۰۲بیش از ۴۰۰نفر بطور مستقیم و۳۵۰۰نفر بصورت غیر مستقیم مشغول بکار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز