خبرگزاری کار ایران

رونمایی از نرم‌افزار بیمه آتیه ساز برای بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۲۸

نرم افزار موبایلی بیمه آتیه سازان حافظ در حوزه بیمه تکمیلی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در جریان برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش که با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از نرم افزار موبایلی آتیه سازان حافظ رونمایی شد.

در این مراسم، مهدی فرزانه (معاون فنی شرکت آتیه سازان حافظ) ضمن معرفی این نرم‌افزار گفت: این نرم‌افزار به منظور استفاده راحت و تسهیل دسترسی به خدمت آتیه سازان طراحی شده است تا میزان تردد و حضور مشتریان به خصوص بازنشستگان را در شعب و نمایندگی‌های شرکت کاهش دهد. 

وی با بیان اینکه «این نرم‌افزار موبایلی، برای گوشی‌های اندروید طراحی شده و کاربران گوشی‌های ios می‌توانند از نسخه وب سرویس آن استفاده کنند»، گفت: در این نرم‌افزار ۵ نشانه یا بخش طراحی شده که «مشاهده سوابق درمانی فرد بازنشسته و افراد تحت پوشش»، «جستجوی برخط مراکز درمانی طرف قرارداد» و دسترسی به «نسخ الکترونیک» از جمله این موارد است. 

فرزانه یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار را اتصال آن به سامانه‌های وزارت بهداشت، سازمان بیمه سلامت و تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: برای استفاده از این نرم‌افزار موبایلی باید پس از نصب و راه اندازی، شماره تلفن همراه فرد استفاده کننده ثبت شود تا وارد پنل مدیریتی شده و فرد بتواند از این نرم‌افزار استفاده کند. 

وی تاکید کرد: با استفاده از این نرم افزار، بازنشستگان در بسیاری از موارد نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها و شعب آتیه سازان نخواهند داشت. ضمن اینکه این امکان فراهم شده تا اسناد پزشکی به صورت فایل و عکس از طریق نرم‌افزار به شرکت ارسال شود که پس از بررسی‌های کارشناسی، نتایج آن در همین نرم‌افزار قابل پیگیری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز