خبرگزاری کار ایران

دستورمدیر عامل صندوق کشوری برای برکناری افراد بازنشسته در هیات مدیرهای شرکت‌های تابعه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۴۶

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستور برکناری افراد بازنشسته در ترکیب هیات مدیرهای برخی شرکت‌های تابعه را به قید فوریت به دو معاون «سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی» و «توسعه مدیریت و منابع» این صندوق، صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه‌ی «نعمت الله ترکی» به دو معاون «سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی» و «توسعه مدیریت و منابع» آمده است:

لیست احصاء شده از سوی بازرسی ویژه صندوق بازنشستگی کشوری بیانگر عضویت تعدادی از بازنشستگان عزیز در هیئت مدیره برخی شرکت هاست؛ این در حالیست که جوانان انقلابی، متعهد، متخصص و توانمند در اقصی نقاط کشور همچنان در حال یافتن شغل مناسب می‌باشند.

حقیقتاً جای بسی سؤال و تعجب که چرا در ادوار گذشته به رغم تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز قانون مصرح مجلس شورای اسلامی تحت عنوان اصلاح قانون «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» مصوب سال ۱۳۹۷، شاهد انتصاب بازنشستگان به جای جوانان کارآمد در هیئت مدیره شرکت‌ها بوده ایم.

لذا با عنایت به مفاد بیانیه راهبردی و حکمت بنیان گام دوم انقلاب اسلامی و نیز مطالبه مستمر رئیس جمهور محترم و مقام عالی وزارت در بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی متخصص و متدین مقتضی است با قید فوریت پایان کار بازنشستگان در هیئت مدیره شرکت‌ها اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز