خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری یاسوج برای وصول حقوق معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۹۰

کارگران شهرداری یاسوج خواستار توجه جدی مسئولان به مشکل معوقات مزدی ۵ تا ۶ ماهه گذشته خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری یاوج در استان کهکیلویه و بویراحمد که بیشتر آن‌ها در بخش‌های خدماتی و فضای سبز مشغول کارند؛ ۵ تا ۶ ماه حقوق طلبکارند به همین دلیل از مسئولان درخواست دارند با وصول بدهی‌های شهرداری از نهادهای دولتی و خصوصی حداقل بخشی از مطالبات عقب‌افتاده آن‌ها را بپردازند.

کارگران می‌گویند: همه مسئولان از وضعیت کارگران و مشکلات مالی شهرداری یاسوج باخبرند و می‌دانند که شهرداری امکان دریافت طلب‌های معوقه خود را بابت عوارض از برخی نهادهای دولتی و خصوصی و حتی برخی اشخاص حقیقی ندارد بنابراین باید کمک کنند این مطالبات هرچه سریعتر پرداخت شود.

کارگران با بیان اینکه شهرداری فقط بابت عوارض حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از چند نهاد دولتی و خصوصی مستقر در این شهر و برخی اشخاص حقیقی طلبکار است که حاضر به پرداخت طلب خود به شهرداری نیستند، می‌افزایند: اگر شهرداری طلب‌های معوق خود را وصول کند توانایی پرداخت یکجای همه معوقات مالی و بیمه‌ای کارگران را خواهد داشت.

کارگران شهرداری یاسوج خواستار آن هستند تا مدیریت شهر در مقام کارفرمای اصلی چاره‌ای برای تامین منابع مالی شهرداری و پرداخت دستمزد نیروی کار شهرداری بیندیشد.

آن‌ها می‌گویند: اگر قرار است مشکلات استمرار داشته باشد ما کارگران چاره‌ای جز در پیش گرفتن اعتراضات صنفی نخواهیم داشت. و در صورت بی‌توجهی به مشکلاتمان، تصمیم داریم اسامی ارگان‌ها، نهادهای دولتی و برخی اشخاص حقیقی بدهکار عوارض شهرداری یاسوج را رسانه‌ای کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز