خبرگزاری کار ایران

کارگران فضای سبز شهرداری‌یاسوج حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند/ بدهکاران بدهی خود را به شهرداری بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۴۹۹

کارگران فضای سبز شهرداری یاسوج در استان کهکیلویه و بویراحمد ماه‌هاست معوقات مزدی طلبکارند. به گفته کارگران، شهرداری از نهاد‌های دولتی و خصوصی بابت عوارض طلب انبوه دارد.

کارگران فضای سبز شهرداری یاسوج با بیان اینکه کارگران این مجموعه از دی ماه سال گذشته (به جز یک ماه دستمزد خرداد ماه سال جاری) حقوق دریافت نکرده‌اند، به خبرنگار ایلنا گفتند: مطالبات ما به حدود نه ماه رسیده و نگرانی ما بابت افزایش این معوقات هر ماه بیشتر می‌شود.

این کارگران با اشاره به اینکه برای پرداخت حقوق بارها با مسئولان شهری شهر یاسوج صحبت کرده‌ایم، افزودند: مسئولان شهری همواره اذعان دارند که این واحد خدمات شهری چندین سال است در دریافت عوارض و بدهی‌های خود از ادارات بخش خصوصی و نهادهای دولتی دچار مشکل است.

به گفته یکی از کارگران؛ طلب شهرداری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است که اگر وصول شود معوقات مالی و بیمه‌ای کارگران به‌روز می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر نه ماه معوقات مزدی طلبکاریم و شهرداری در زمینه وصول آن با مشکل روبرو است، افزود: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان به شهرداری اجازه داده شده که با حکم قضایی می‌تواند مطالبات خود را از حساب بدهکاران برداشت کند بنابراین هم اکنون شهرداری به دنبال حکم قضایی از دادگستری است.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش مدیریت شهری یاسوج برای پیگیری مطالبات کارگران بیشتر شود، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل شهردار این شهر پیگیر دریافت حداقل بخشی از طلب شهرداری برای پرداخت حقوق کارگران و هزینه‌های جاری شهر از شرکت‌های بدهکار است اما به نتیجه قابل قبولی نرسیده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز