خبرگزاری کار ایران

سفر استانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۱۷

میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی) در سی‌وچهارمین سفر استانی؛ در مازندران از ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان در شهرستان قائمهشر و نیز بیمارستان تأمین‌اجتماعی ولیعصر قائم‌شهر بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در چهارچوب سفرهای استانی خود به همراه گروهی از مدیران این سازمان به استان مازندران سفر کرد. 

میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی) در سی‌وچهارمین سفر استانی؛ در استان مازندران از ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان در شهرستان قائمهشر و نیز بیمارستان تأمین‌اجتماعی ولیعصر (عج) قائم‌شهر بازدید کرد. 

در این سفر و بازدید از مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان، احمد اسفندیاری (معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی)؛ کیوان مرادیان کوچکسرایی (نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار)؛ کاظمی‌نیا، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران و جمعی ازمسئولان شهری و منطقه‌ای میرهاشم موسوی را در این سفر را همراهی می‌کردند. 

در این بازدید که روز یک‌شنبه سوم اردیبهشت ماه انجام شد، موسوی ساختمان فعلی ستاد مدیریت درمان تأمین‌ اجتماعی استان را مورد بازدید قرار داد و دستورات لازم را برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی در این مرکز صادر کرد. 

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی همچنین در بازدید میدانی از بیمارستان تأمین‌ اجتماعی ولیعصر(عج) قائم‌شهر؛ ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و دیدار و گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان، از نزدیک روند ارائه خدمات و درمان به مراجعین و جامعه هدف را مورد بررسی قرار داد. 

لازم به ذکر است، سازمان تأمین‌ اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳ بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز