خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری «سراوان» معوقه مزدی طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۵۰

جمعی از کارگران مجموعه شهرداری «سراوان» از چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از قرار معلوم کارگران مجموعه شهرداری سروان که در استان سیستان وبلوچستان واقع شده است، دست‌کم چهار ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند.

این کارگران که از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده نگرانند، می‌گویند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌هایمان به وجود آورده است.

کارگران شهرداری سروان گفتند: ما مطالبات مزدی خود را از چهار ماه قبل دریافت نکرده‌ایم در عین حال بخشی از مطالبات بیمه ما پرداخت نشده است.

به گفته این کارگران، شهرداری سراوان فاقد منابع مالی پایدار است و برخی نهادهای بدهکار دولتی و خصوصی مستقر در شهر طلب خودرا به موقع شهرداری نمی‌پردازند.

آن‌ها افزودند: باتوجه به اینکه مبلغ بدهی شهرداری هر ماه بیشتر می‌شود و هم اکنون بنا به گفته شهردار به حدود ۴۰ تا ۵۰میلیارد تومان رسیده، بعید می‌دانیم شهردای بتواند به این زودی بدهی خود را به کارکران وسایر نهاد‌های دولتی بپردازد.

طبق اظهارات این کارگران؛ اخیرا گزارش‌های مبنی بر استعفای شهردار سراوان در رسانه‌های محلی در حال انتشار است که هنوز تکلیف بدهی‌های شهرداری و طلب چندین ماهه کارگران مشخص نشده است.

کارگران شهرداری سراوان با بیان اینکه توقع داریم مسئولان بیش از اینها به مساله معیشت و پرداخت دستمزد ما کارگران رسیدگی کنند، گفتند: کارگرها دغدغه‌مند هستند لذا باید تکلیف مطالباتشان مشخص شود. انتظار داریم مسئولان شهری چاره‌ای برای تامین منابع مالی شهرداری و پرداخت دستمزد نیروی کار آن بی‌اندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز