خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارگران اتحادیه حمل‌ونقل در آلمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۴۸

در سراسر نوردراین-وستفالن آلمان اعتصاب کارگران بخش حمل و نقل شروع و ادامه خواهد داشت. این اقدام صنفی از روز سه‌شنبه و چهارشنبه با قدرت شروع و ممکن است تا پایان هفته ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از گرادا، در آلمان کارگران حمل‌ونقل عمومی به نمایندگی از اتحادیه Verdi از شب سه‌شنبه ۲۱ مارس به اعتصاب نامحدود خود که تا فردا ادامه دارد اقدام کردند. 

در سراسر نوردراین-وستفالن آلمان اعتصاب کارگران بخش حمل و نقل شروع و ادامه خواهد داشت. این اقدام صنفی از روز سه شنبه و چهارشنبه با قدرت شروع و ممکن است تا پایان هفته ادامه یابد. 

اعتصاب کارگران ایالت نوردراین-وستفالن آلمان به شدت بر خدمات قطار، تراموا و اتوبوس در چندین ایالت دیگر و حتی منطقه آخن که دورتر است، تأثیر خواهد گذاشت. شهرهای برلین، بن، کولن، دوسلدورف و ایسن آلمان تحت تاثیر این اعتصاب قرار خواهند داشت. تعطیلی‌ها و اعتصابات به خاطر بخشی از مناقشه حقوقی جاری میان دولت و کارگران بر سر قراردادها و نوع تعیین مزد است. 

سازمان دهندگان این اعتصابات همچنین خواستار تظاهرات در کلن، گلزنکرخن و مونشن گلادباخ شده‌اند. پیش‌بینی اتحادیه‌های کارگری این است که احتمالا هزاران نفر در این تجمعات شرکت کنند. 

افزایش تقاضا برای شیوه‌های جایگزین حمل و نقل احتمالاً در طول اعتصاب رخ داده و سایر حوزه‌های ارتباطی را محدود کند. افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی می‌تواند باعث ازدحام ترافیک در مسیرهای اصلی شود. 

شهرداری وستفالن اعلام کرده که پس از پایان توقف اعتصاب، عادی شدن خدمات، اختلالات حمل و نقل باقیمانده ممکن است. اعتصاب‌های بیشتر بخش حمل‌ونقل عمومی در هفته‌های آینده در حوزه ترابری هوایی نیز احتمالاً وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز