خبرگزاری کار ایران

انتظار برای راه‌اندازی کارخانه فولاد راور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۷۳

پس از گذشت دو سال از ساخت کارخانه فولاد راور در استان کرمان، هنوز وضعیت راه‌اندازی این واحد صنعتی که قرار است زمینه اشتغال ۳۰۰ کارگر را فراهم کند، نامعلوم است.

یک منبع کارگری در استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با اتمام ساخت کارخانه فولاد راور که عملیات اجرایی آن از سال ۹۳ آغاز شده، حدود دو سال است منتظر آغاز فعالیت تولیدی کارخانه بر اساس وعده مسئولان هستیم.

به گفته وی، وضعیت پیش آمده در حالی ادامه دارد که این کارخانه برای شروع به کار جدا از بحث تامین برق، نیازمند تامین منابع مالی است.

او با بیان اینکه برخی مسئولان استانی اعلام کرده‌اند فعالیت کارخانه فولاد «راور» به زودی آغاز می‌شود، گفت: ساخت کارخانه فولاد راور (در دو فاز) از نیمه دوم سال ۱۳۹۴ آغاز شده است که در نهایت ساخت فاز اول در پایان سال ۱۳۹۹ و فاز دوم پایان سال ۱۴۰۰ بوده است.

وی با بیان اینکه جوانان جوایای کار شهرستان راور منتظر شروع به کار کارخانه هستند که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی سریعتر مرتفع شود، گفت: طی چند ماه گذشته آن‌ها بارها به نهادهای مختلف دولتی در استان کرمان مراجعه کرده‌اند و خواستار مشخص شدن وضعیت کارخانه شده‌اند.

این کارگر گفت: کارخانه فولاد راور برای آغاز تولید نیازمند تامین برق است و قول‌هایی نیز برخی مسئولان برای اتصال خط برق واحد ذوب فولادسازی راور داده‌اند.

او گفت: از مسئولان برق منطقه‌ای استان کرمان و شرکت توانیز درخواست داریم نسبت به اختصاص برق به کارخانه فولاد راور اهتمام بورزند تا این سرمایه‌گذاری کلان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز