خبرگزاری کار ایران

امیدواری کارگران نیلوکاشی و کاشی‌اصفهان در ملاقات با دادستان کل کشور/ وضعیت شغلی کارگران پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۰۷

کارگران دو کارخانه نیلوکاشی و کاشی اصفهان از برگزاری جلسه با حجت الاسلام منتظری (دادستان کل کشور) برای رسیدگی به مشکلات شغلی خود خبر دادند.

کارگران دو کارخانه نیلوکاشی و کاشی اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از امیدواری برای بهبود وضعیت کاری خود به دنبال جلسه روز گذشته با حجت الاسلام منتظری (دادستان کل کشور) خبر دادند.

این کارگران می‌گویند که روز گذشته ۱۵ اسفند ماه در انتقاد به وضعیت بلاتکلیف شغلی و مزدی خود با دادستان کل کشور که در یک سفر کاری به نجف آباد سفر کرده بود، دیدار و گفتگو کرده‌ و امیدوارند با وعده‌های مطمئن داده شده از سوی حجت الاسلام منتظری، وضعیت شغلی آن‌ها بهبود یابد.

از قرار معلوم؛ در ادامه سفر استانی مسئولان بلندپایه قضایی به استان اصفهان و در چارچوب سفر دادستان کل کشور به شهرستان نجف آباد، جمعی از کارگران دو کارخانه تولیدی نیلوکاشی و کاشی اصفهان با حضور در جلسه‌ای مردمی باحجت الاسلام منتظری با دادستان کل کشور، مطالبات مزدی و مسائل ومشکلات مرتبط با این دو کارخانه تولیدی با سابقه و بزرگ را مطرح کردند که از قرار معلوم حجت الاسلام منتظری ضمن وعده پیگیری بازگشت به چرخه تولید در این دو کارخانه گفت: با رفع موانع کارخانجات و بنگاه‌های اقتصادی اجازه نمی‌دهیم کارخانه‌ای تعطیل و کارگری بیکار شود.

گفتنی است طی چند سال گذشته کارخانه‌های کاشی نیلو و کاشی اصفهان، دچارکمبود منابع مالی، مسائل حقوقی، مالکیتی و بیمه‌ای و... هستند که این مسائل سبب شده جدا از مشکلاتی که در زمینه تولید بوجود آمده، پرداخت حقوق و مزایای کارگران نیز با مشکل روبرو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز