خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی کارخانه «قند اهر» و امکان اشتغال برای ۵۰۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۶۳

واحد تولیدی «قند اهر» با پیگیری مسئولان کشوری و استانی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در استان آدربایجان شرقی گفت: پس از گذشت چند سال از ساخت مجموعه تولیدی «قند اهر»، اخیرا برخی مسئولان استانی وعده آغاز به کار را در روزهای آینده به صورت آزمایشی داده‌اند.

وی با بیان اینکه این کارخانه زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ کارگر را به صورت مستقیم دارد، اظهار داشت: به کار گرفتن نیروی کار در این واحد تولیدی در حالی مورد تاکید است که اولویت جذب با کارگران بومی منطقه است که از گذشته در انتظار احداث کارخانه بوده‌اند.

این کارگر گفت: این واحد تولیدی به عنوان بزرگترین کارخانه تصفیه شکر و تولید قند بخش خصوصی در کشور از سال ۹۷ به علت برخی اختلافات حقوقی با مشکل مواجه شده بود که با ورود دستگاه قضایی شهرستان مرتفع شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه دو واحد دارد که واحد نخست با اشتغال ۱۳۰ نفر جزو دو کارخانه بزرگ استان محسوب می‌شود که هم اکنون در ناحیه صنعتی ۲۷ خرداد جاده مشکین شهر به صورت سه شیفت فعال است، گفت: دومین واحد این مجموعه با ظرفیت تصفیه روانه ۵۰۰ تن شکر و تولید روزانه ۲۰۰ تن قند را دارد که هنوز فعالیت آن آغاز نشده است.

طبق اظهارات وی؛ در ادامه روند حمایت دستگاه‌های اجرایی، بنا به قول و اظهار مسئولان شهرستانی، چند خط تولیدی این کارخانه به زودی به صورت آزمایشی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز