خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه «شرکت کار و تامین» برای جذب نیرو در حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۷۵

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت­‌های درمان تامین اجتماعی استان مرکزی آزمون جذب نیرو برگزار کند.

به گزارش ایلنا، شرکت کار و تامین امروز در اطلاعیه‌ای برای جذب نیرو در بخش درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بنابر این اطلاعیه، شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت­‌های درمان تامین اجتماعی استان مرکزی (بیمارستان ساوه و شازند) و در مشاغل ( آشپز ، کمک آشپز ، متصدی توزیع غذا و لنژری ( رختشویخانه )  به صورت قرارداد موقت شرکتی،  نیرو جذب نماید. علاقمندان واجد شرایط می­‌توانند جهت ثبت نام به سایت شرکت کار و تامین به آدرس: karotamin.ir  مراجعه کنند.  ثبت نام آزمون از روز دوشنبه: ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ساعت ۱۴:۰۰ عصرلغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخه : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ بوده و تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد .

۱ –   مراحل شرکت در آزمون:

۱-۱ – ثبت نام آزمون از روز دوشنبه: ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ساعت ۱۴:۰۰ عصرلغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخه : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵

۲-۱- تاریخ و محل برگزاری آزمون و مصاحبه متعاقبا اعلام خواهد شد .

کلیه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

۲ –   اقدامات مورد نیاز قبل از ثبت نام اینترنتی :

۱-۲-واریز مبلغ: ۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد و هشتاد هزار تومان) از طریق درگاه اینترنتی شرکت کار و تامین.

۲-۲- تهیه عکس پرسنلی و آپلود عکس در سایت هنگام ثبت نام (عکس پرسنلی با زمینه سفید و سه در چهار باشد)

۳-۲- ثبت نام در سایت karotamin.ir

توجه: لطفا در هنگام ثبت نام، (به ویژه افرادی که در کافی نت­ها ثبت نام می­کنند) در انتخاب عنوان شغل، محل و شهر مورد تقاضا، دقت لازم را مبذول فرمایید.

۳ –  کلیات:

۱-۳- جذب نیرو صرفا بصورت قرارداد موقت شرکتی و بدون تعهد رابطه استخدامی می­باشد.

۲-۳- وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.

۳-۳- در هر مرحله از آزمون یا پس از جذب، چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده و یا اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای آزمون محرز شود، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

۴-۳- کلیه متقاضیان از هر کدام از شهرهای استان مرکزی حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند، لیکن پذیرش بر اساس ظرفیت بیمارستان ساوه و شازند با لحاظ کردن شرط بومی شهرستان، بر اساس بالاترین نمره مکتسبه کتبی و مصاحبه و (آزمون عملی جهت آشپز و کمک آشپز) صورت می­پذیرد.

تذکر۱: با عنایت به ماده ۲۴ بخشنامه شماره ۲۴۵۱۰ مورخه ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور، داوطلب بومی شهرستان، به داوطلبی اطلاق می‌شود که متولد یا ساکن با سابقه ۱۰ سال سکونت در همان شهرستان محل تقاضا باشد. نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستان در آزمون کتبی با ضریب ۱.۴ (باستثناء مراکز استانها) محاسبه و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

تذکر بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می‌شود:

داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می‌شود که متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در همان شهرستان مورد تقاضا باشد.

الف – شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

ب – استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تائید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.

تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می­تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی بر تائید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.

۵-۳- در مرحله اول آزمون کتبی به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (برای مشاغل متصدی توزیع غذا و لنژری) و پنج برابر ظرفیت برای مشاغل آشپز و کمک آشپز) و با توجه به ظرفیت شغل محل پذیرش اولیه انجام خواهد شد و سپس بر اساس نتایج مصاحبه و نمره آزمون کتبی، گزینش نهایی انجام خواهد شد. (برای مشاغل متصدی توزیع غذا و لنژری ، وزن نمره آزمون کتبی ۵۰ درصد و وزن نمره مصاحبه۵۰ درصد است و برای برای مشاغل سرآشپز آشپز و کمک آشپز وزن نمره کتبی: ۳۰ درصد، وزن نمره مصاحبه: ۳۰ درصد و وزن نمره آزمون عملی: ۴۰ درصد است.) 

توجه: برای مشاغل آشپز و کمک آشپز پس از انجام مصاحبه به میزان سه برابر ظرفیت جهت آزمون عملی معرفی خواهند شد. 

۶-۳- مشاغل مورد نیاز: 

بیمارستان ساوه:

آشپز (یک نفر مرد ) ، کمک آشپز (یک نفر مرد) ،  متصدی توزیع غذا ( ۶ نفر مرد یا زن)

بیمارستان شازند:

آشپز (یک نفر مرد ) ، کمک آشپز (یک نفر مرد) ،  متصدی توزیع غذا ( ۴ نفر مرد یا زن)

بیمارستان ساوه:

لنژری ( رختشوی‌خانه)  ، ( ۲ نفر مرد یا زن )

بیمارستان شازند:

لنژری ( رختشوی‌خانه)  ، ( ۱ نفر مرد یا زن )

همه سهمیه ها آزاد است.

۷-۳- سوالات آزمون ازمجموعه­ های زیر خواهد بود.

سوالات عمومی (الف- معارف اسلامی، ب- ادبیات فارسی، ج- اطلاعات عمومی، د- هوش و استعداد)

سوالات تخصصی (الف- آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی و قانون کار، ب- بهداشت کار، ج- فرآیندهای مدیریت خدمات غذایی در بیمارستان­های کشور)

تبصره ۱: سوالات بصورت چهارگزینه­ای و آزمون نمره منفی دارد. به این صورت که به ازای هر ۳ پاسخ غلط یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

تبصره ۲: منابع آزمون در سایت شرکت کار و تامین به آدرس karotamin.ir  قابل دسترس داوطلبان محترم است.

–  شرایط عمومی داوطلبان آزمون:

۱-۴- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲-۴- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳-۴- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴-۴- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای مردان (دارندگان کارت معافیت پزشکی لازم است توسط طب کار جهت شغل مربوطه مورد تائید قرار گیرند).

۵-۴- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر (فاقد معلولیت جسمی با تایید مراکز معتبر طب کار)

۶-۴- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی­های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت­های شغلی

۷-۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸-۴- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه­های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹-۴- داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه­های اجرایی و بازنشسته باشند.

۱۰-۴- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان­ها، شرکت­های دولتی و سازمان­های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار

تذکر۱: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دایم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان آخرین روز ثبت نام است.

تذکر ۲: ملاک زمان فراغت از تحصیل تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه است.

۱۱-۴- شرایط سنی داوطلبان:

تبصره۱: متصدی توزیع غذا و لنژری، حداقل سن ۲۰ و حداکثر ۲۸ سال است.

تبصره۲: آشپز و کمک آشپز ، حداقل سن ۲۵ و حداکثر ۳۵ سال است.

تذکر۱: برای آقایان با توجه به مدت خدمت نظام وظیفه، به سن اضافه نخواهد شد. 

معافیت سنی سهمیه­ های آزمون به شرح زیر است:

الف – جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می­باشند.

تذکر ۲: با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل یکسال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یکسال و حداکثر تا سقف (۴ فرزند) ۵ سال به سقف سن داوطلبان اضافه خواهد شد.

۱۲-۴- موارد ذیل نیز به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد:

مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب ۱۳۷۱ و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰، موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛

– داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌ها؛

– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام‌وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک­ها و شرکت‌های تحت پوشش آنها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت­های تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند؛ و نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت­های وابسته، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها!

۵ – تذکرات مهم:

۵-۱- داوطلبان صرفا در صورتی‌ می‌توانند در آزمون ثبت‌نام نمایند که‌ مدرک تحصیلی‌، مقطع‌ و رشته‌ تحصیلی‌ آنان مطابق‌ با عناوین‌ مدرک تحصـیلی،‌ مقطع‌ و رشـته‌ مندرج در شـرایط‌ احراز مشـاغل‌ قید شـده در این دفترچه بوده و همچنین‌ عنوان مدرک تحصیلی‌ ثبت‌نامی‌ مقطع‌ و رشته‌ در متن‌ گواهینامه‌ موقت‌ تحصیلی عینا درج شده باشد.

۵-۲- دارندگان مدارک تحصیلی‌ پایین‌تر از مقاطع‌ تحصیلی‌ اعلام شده در شرایط‌ احراز مشاغل‌ مذکور دراین دفترچه و همچنین‌ مدارک تحصیلی‌ معادل و افتخاری، حق‌ شرکت‌ در آزمون را ندارند.

۵-۳- افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع‌ تحصــیلی‌ اعلام شــده، برای شــرکت‌ در آزمون می‌بایســت‌ مدرک مقطع‌ تحصـیلی‌ ذکر شـده در این دفترچه‌ را داشـته‌ باشـند. بدیهی‌ اسـت‌ انعقاد قرارداد انجام کار معین‌ با پذیرفته‌شـدگان بر اساس مقاطع‌ تحصیلی‌ مندرج در این دفترچه صورت می­پذیرد.

۵-۴- مسـئولیت‌ ناشی‌ از عدم رعایت‌ دقیق‌ ضوابط‌ و شرایط‌ اعلام شده در مفاد آگهی‌ و یا ارائه‌ مدارک به‌ صورت ناقص‌ در زمان بررسـی‌ مدارک، مصـاحبه‌ و گزینش‌ و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام می نماید بر عهده وی خواهد بود و چنانچه‌ در هر مرحله‌ از جذب، محرز شـود داوطلب‌ اطلاعات خلاف واقع‌ اظهار نموده و یا فاقد شـرایط‌ مندرج در این دفترچه باشـد و یا در صـورت بروز هرگونه‌ اشــتباه در فرآیند آزمون که‌ منجر به‌ ورود داوطلب‌ به‌ مرحله‌ بعدی شــده باشــد، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و از انجام مراحل‌ بعدی محروم شده و در صورت انعقاد قرارداد انجام کار معین‌، قرارداد مذکور لغو و بلااثر بوده و داوطلب حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می­نماید.

۶ – الزامات، امتیازات و سهمیه‌­های قانونی

با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل ۲ %  و نیز داشتن هر فرزند به میزان ۲ %  و حداکثر تا سقف ۱۰ % به نمره کتبی داوطلبان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز