خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به‌مناسبت عید مبعث:

رسالت پیامبر(ص)؛ ترویج اسلام و گستراندن عدالت بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۹۰

حسن صادقی نوشت: مبعث، طلیعه بخش آغاز نبوتِ گرامی‌ترین و بهترین خلقت از سوی خداوند برای هدایت بشر است تا انسان را برهاند از هر آنچه که غیر خداست.

به گزارش ایلنا، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) به مناسبت بزرگداشت عید سعید مبعث و بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام پیام تبریکی را صادر کرد که در ادامه متن آن را می‌خوانید:

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ

بخوان بنام پروردگارت که آفرید

مبعث، طلیعه بخش آغاز نبوتِ گرامی‌ترین و بهترین خلقت از سوی خداوند برای هدایت بشر است تا انسان را برهاند از هر آنچه که غیر خداست.

رحمت للعالمین، پیامبر نور و بشارت آمد تا چراغ هدایتی باشد برای نیل بشریت به سعادت و نهایت کمال و لبیکی به تمنای عاشقان جوینده قرب الهی.

سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص)، روز بزرگی برای تاریخ و بشریت است. واقعه بعثت، جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ مسلمانان دارد. بعثت درحقیقت، نقطه آغازین اسلام است. 

 مبعث، سرآغاز تجلی انوار اسلام و نابودی بت پرستی به عنوان مظهر و نماد شرک است. پیروان راستین آن حضرت شایسته است در این روزها که دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف اساس دین را مورد هجمه قرار می دهند، با وحدت در جهت صیانت و حفظ ارزش‌ها بیش از پیش کوشا بوده و به عنوان یک مسلمان به وظیفه اسلامی خود عمل نمایند.

این عید را برای مسلمین بزرگترین اعیاد نامیده‌اند چرا که شاهد هستیم تمام مولفه های لازمه زندگی بشر یعنی علم و معرفت، حکمت و رحمت، عدل و برابری و مکارم اخلاق که ضامن سعادت و نیکبختی زندگی بشریت هستند، در بعثت رسول اکرم (ص) آورده شده است. اکنون بر ماست تا در موسم فرارسیدن این واقعه مبارک در ادامه راه رسالت پیامبر اعظم(ص) که ترویج اسلام و گستراندن عدالت بود لبیک گویان خوبی باشیم.

اینجانب فرخنده سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را به تمامی مسلمانان جهان، مردم عزیز کشور ایران اسلامی خصوصاً جامعه کارگری کشور تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون الهی را برای همه از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

 حسن صادقی- رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز