خبرگزاری کار ایران

شرکتی‌های صداوسیما: کار «طرح ساماندهی» قبل پایان سال تمام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۳۸

شرکتی‌های صداوسیما خواستار تصویب طرح ساماندهی قبل از پایان سال شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکتی‌های صداوسیما یکی از گروه‌های مشمول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هستند که بیش از دوسال است در انتظار تصویب این طرح و حذف پیمانکاران روزگار می‌گذرانند.

اسدی یکی از این نیروها می‌گوید: روز گذشته (هجدهم بهمن) بازهم بررسی طرح انجام نشد و کار را عقب انداختند؛ این در حالیست که قبلاً وعده داده بودند تا قبل از پایان بهمن طرح مصوب می‌شود.

او با بیان اینکه «انتظار داریم قبل پایان سال، طرح در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شود»؛ از مخالفت دولت انتقاد کرد و گفت: گفتمانِ «عدالت در پرداخت» یک گفتمان انحرافی برای دور شدن از طرح ساماندهی‌ست؛ هیچ راهی به جز تصویب طرح ساماندهی برای برقراری عدالت و رفع تبعیض وجود ندارد؛ بنابراین نمایندگان مجلس نباید اینبار به گفتمان‌سازی‌های دولت توجه کنند.

اسدی از هیات رئیسه مجلس و نمایندگان درخواست می‌کند بعد از تعطیلات صحن، طرح ساماندهی را با فوریت طرح و با رای بالا به تصویب برسانند.

او تاکید می کند: وقتی ثابت شده طرح بار مالی ندارد و هزاران خانواده را در سراسر کشور از بی‌امیدی و رنج تبعیض نجات می‌دهد، چرا بازهم تعلل می‌کنند؛ چرا حامیان پیمانکاران اجازه نمی‌دهد عدالت برقرار شود؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز