خبرگزاری کار ایران

فعالیت دوباره کارخانه «لوله پلی اتیلن کولیوند» بعد از ده سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۶۸

واحد تولیدی لوله پلی اتیلن کولیوند شهرستان نهاوند که به دلیل مشکلات مالی از حدود ده سال پیش تعطیل اعلام شده بود، با پیگیری مسئولان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی لوله پلی اتیلن کولیوند شهرستان نهاوند که از حدود ده سال پیش به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود، با تامین منابع مالی و تجهیز اعتبار فعالیت خود آغاز کرد.

یک منبع کارگری در همدان گفت: مشکلات مالی، فعالیت این کارخانه را با چالش مواجه کرده بود، اما امروز با حمایت مسئولان و مشارکت بانک ملی استان همدان شاهد راه‌اندازی مجدد کارخانه لوله پلی آتیلین هستیم.

وی با بیان اینکه احیای کارخانه لوله پلی اتیلن واقع در شهرک صنعتی نهاوند از ماه‌ها پیش آغاز شده است، در ادامه افزود: اخیرا با پیگیری مسئولان کشوری و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شد.

به گفته این فعال کارگری؛ هم اکنون فاز یک این کارخانه با هزینه ۱۸ میلیاردی با اشتغال حداقل ۱۲ نفر شروع به کار کرده و در آینده‌ای نزدیک فاز دوم این کارخانه در صورت ادامه روند حمایتی مسئولان با اشتغال شمار دیگری کارگر شروع به کار خواهد کرد.

این منبع کارگری با بیان اینکه مزایای راه‌اندازی این کارخانه تولیدکننده لوله‌ای پلی اتیلین، ادامه تولیدات محصولات با کیفیت داخلی و ایجاد اشتغال است، در خاتمه افزود: قرار است به مرور با رونق گرفتن فعالیت این واحد تولیدی کارگران زیادی برای اشتغال جذب این کارخانه شوند.

گفته می‌شود؛ مراسم افتتاحیه این کارخانه روز گذشته با حضور استاندار همدان و فرماندار نهاوند در شهرک صنعتی نهاوند برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز