خبرگزاری کار ایران

شروع به کار دوباره کارخانه «نان دنیش» در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۸۰۰

کارخانه نان صنعتی «دنیش» در شهرک صنعتی فرامان استان کرمانشاه شش سال بعد از تعطیلی، دوباره آغاز به کار کرد و برای ۳۵کارگر شغل ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی نان صنعتی «دنیش» در شهرک صنعتی فرامان در استان کرمانشاه که از حدود شش سال پیش به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود، با تامین مالی فعالیت خود را آغاز کرد.

یک منبع کارگری در کرمانشاه گفت: مشکلات اقتصادی فعالیت این کارخانه را با چالش مواجه کرده بود، اما امروز این کارخانه با ۵۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به چرخه تولید بازگشت.

او با بیان اینکه نان صنعتی «دنیش» سال ۹۵شروع به کار کرد و چندین ماه فعالیت تولیدی داشت، افزود: اخیرا با پیگیری مسئولان استانی و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده است.

این کارگر با بیان اینکه این واحد تولیدی ظرفیت اشتغال شمار بیشتری از نیروی کار جوان را به صورت مستقیم دارد، گفت: این کارخانه که تولید کننده انواع نان حجیم، نیمه حجیم، تخت، خمیرهای منجمد آماده شده، کیک و شیرینی‌های مغزدار است، روز گذشته پنجشنبه (۱۳ بهمن ماه) با حضوروزیر کار و تعدادی از مسئولان، مدیران و اعضای شرکت سرمایه گذار افتتاح و شروع به کار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز