خبرگزاری کار ایران

حادثه مصدومیت برای دو کارگر «سیمبان»

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۵۵۹

یک منبع کارگری در شرکت توزیع برق کشور از مصدومیت دو کارگر «سیمبان» پیمانکاری شرکت توزیع برق استانهای کهکیلویه و بویراحمد و کرمانشاه خبر داد.

یک فعال کارگری با اعلام خبر مصدومیت دو کارگر سیمبان در دو حادثه جداگانه به خبرنگار ایلنا گفت: دو نفر از کارگران سیمبان شاغل در شرکت توزیع برق استانهای کهکیلویه و بویراحمد وکرمانشاه حین انجام کار دچار حادثه برق گرفتگی شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این کارگر شرکت توزیع برق کشور در تشریح جزئیات این حادثه گفت: «عطالله مُعین دوست» از کارگران سیمبان اداره برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برق گرفتگی حین کار در روستای« مِهریان» اکنون در بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج بستری است.

او گفت: آقای معین دوست که روی پایه برق مشغول کار بود، خوشبختانه به دلیل داشتن کمربند ایمنی از ارتفاع سقوط نمی‌کند اما به شدت دچار دچار سوختگی شده است.

او درباره حادثه دوم نیز گفت: یکی دیگر از همکاران شاغل در شرکت توزیع برق کرمانشاه در روز‌های گذشته بر اثر برق گرفتگی در ارتفاع پایه برق دچار مصدومیت شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

وی افزود: هرچند همکاران ما از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و مصدوم شدند اما درکل شرایط برای کار سیمبانان ایمن نیست و وسایل و تجهیزات ایمنی خوب و باکیفیت در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز