خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

تأمین اجتماعی در زمان زلزله خدمات مطلوبی انجام داد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۲۴

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تأمین اجتماعی خدمات خوبی را بعد از زلزله در استان کرمانشاه انجام داده است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست با مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه مستحق خدمات و کمک‌های فراون‌تری است چرا که در زمان دفاع مقدس جبهه دفاع از نظام و کشور بوده و امروز نیز زلزله خسارات گسترده‌ای را به این استان وارد کرده است.

وی افزود: امروز استان کرمانشاه از مشکلاتی نظیر فقر و بیکاری رنج می‌برد و به همین دلیل مسئولان باید توجه بیشتری به این استان داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به خدمات سازمان تأمین اجتماعی در زمان زلزله، افزود: این سازمان در ایجاد رفاه می‌تواند خدمات خوبی را انجام دهد همان‌طور که در زمان زلزله خدمات خوبی ارائه داده است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: تصدی، پست و مقام می‌تواند فرصت بزرگی برای هر شخصی فراهم کند تا به خلق خدا خدمت کند و سرمایه‌ای بزرگ برای زندگی ابدی خود اندوخته کند.

میثم حجتی پور، مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه نیز در این دیدار با تشریح برتامه های توسعه این سازمان تامین اجتماعی در این استان، به تبیین اقدامات این مدیریت در رسیدگی به مصدومان زلزله در بیمارستان های تامین اجتماعی شهدا و حضرت معصومه(س) و برپایی درمانگاه سرپایی در شهر سرپل ذهاب پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز