خبرگزاری کار ایران

رویه پرداخت حقوق کارگران ابنیه فنی تراورس اصلاح نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۳۵۵

منابع کارگری در خطوط ابنیه فنی تراورس از نارضایتی کارگران این واحد از عملکرد کارفرما در رویه‌ی پرداخت حقوق خود خبر دادند.

منابع کارگری در خطوط ابنیه فنی تراورس در تماس با خبرنگار ایلنا، در تشریح مشکلات خود گفتند: هر ماه پیمانکار حقوق‌مان را با تاخیر واریز می‌کند که این موضوع مشکلاتی را برای ما که حداقل‌بگیر هستیم، بوجود آورده است.

آن‌ها افزودند: کارفرما هر ماه در موعد پرداخت حقوق به بهانه‌های مختلف همانند قطع بودن سیستم بانکی پرداخت حقوق کارگران را ده تا ۱۲ روز به تاخیر می‌اندازند. جالب اینکه این موارد مشکلات هر ماه حین پرداخت حقوق ما کارگران اتفاق می‌افتد.

به گفته آنها، بعد از واگذاری تراورس به دولت که حدود دو سال پیش انجام شد، هرچند  بخشی از معوقات مزدی و بیمه معوقه کارگران پرداخت شد اما همچنان حقوق کارگران با تاخیر پرداخت می‌شود.

آن‌ها گفتند: ما کارگران می‌خواهیم بدانیم با تغییر مالکیت تراورس از خصوصی به دولتی چه تغییری در وضعیت شغلی ما به وجود آمده؟ هنوز مدیران همان افرادی هستند که قبلا بودند.

کارگران درباره سایر مطالبات صنفی خود تصریح کردند: اجرای طرح تجمیع و طبقه‌بندی مشاغل، رفع مشکلات بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی، پرداخت برخی مزایای قانونی، عرفی وانگیزشی همانند حق روز «حمل ونقل» بخش دیگری از مطالبات کارگران ابنیه فنی است که هنوز به صورت کامل پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز