خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج کارگری در یادواره شهدای کارگر:

کارگران با بصیرت‌ترین بخش جامعه ایران هستند/ جامعه کارگری در جنگ ترکیبی دشمن سربلند بیرون آمد

کد خبر : ۱۳۲۴۹۵۳

حمیدرضا الله بداشتی گفت: جامعه بزرگ کارگری در دفاع مقدس هم در صفوف دفاع مرزی حضور یافت و هم در جنگ اقتصادی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۹ بهمن ماه) آیین یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید، سازمان بسیج کارگری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

حمیدرضا الله بداشتی (رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور) در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری بیان کرد: جامعه بزرگ کارگری ایران در دفاع مقدس هم در صفوف دفاع مرزی حضور یافته و تقدیم ۱۴ هزار شهید کرد و هم در صف جنگ اقتصادی شرکت کرد. همچنین کارگران با بصیرت‌ترین بخش جامعه هستند زیرا علیرغم تحمل حداکثر فشار اقتصادی در تحریم‌ها و جنگ ترکیبی دشمن در زمین تعریف شده آنان قرار نگرفتند و با مقاومت و ایستادگی نقش زیادی در حفظ انقلاب و چرخه تولید ایفا کردند.

وی افزود: جامعه کارگری در جنگ ترکیبی دشمن سربلند بیرون آمد و به امید خدا با ایستادگی مردم و جامعه کارگری از گردنه‌های موجود عبور و با سرعت بیشتر در مسیر انقلاب گام برخواهیم داشت.

در این مراسم حامد ویس کرمی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران) نیز با بیان خیر مقدم به خانواده‌های شهدای کارگر حاضر در جلسه گفت: ۲۸۶۷ شهید جامعه کارگری استان تهران حدود بیست درصد شهدای جامعه کارگری کشور هستند که این حاکی از تدین این عزیزان و تعهد جامعه کارگری تهران به انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برای احصای عدد کارگران شهید کشور و بخصوص استان تهران تلاش زیادی در سال گذشته صورت گرفته است، اظهار کرد: کار کارگر واسطه رفع نیاز هم‌وطنان و استقلال کشور است. از نظر معنوی نیز مقام شهید کارگر بسیار والاست و در روایت داریم که در لحظه ریخته شدن اولین قطره خون شهید تمامی گناهان حق الله وی بخشیده می‌شود. لذا شهید کارگر قطعا ارزش الگو شدن را دارد.

ویس کرمی با بیان اینکه ضروری است به کار و تولید در کشور توجه کنیم، تصریح کرد: در این جمع تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کشور حضور دارند. ما در تهران ۲۳۰۰ تشکل کارگری داریم و این ظرفیت وجود دارد که با استفاده از سه‌جانبه‌گرایی فضای کار و فرهنگ کار را بهبود ببخشیم.

وی در پایان بیان کرد: در این جلسه نیز این یکصد خانواده کارگر شهید داریم که به قید قرعه ۵۰ خانواده به سفر کربلای معلی و ۵۰ خانواده دیگر به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز