خبرگزاری کار ایران

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

صندوق املاک بستر اقتصاد تعاونی را مهیا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۱۹۳

صولت مرتضوی گفت: با بحث ایجاد صندوق املاک، اقدام بسیار مبارکی در حوزه اقتصاد رخ داده و سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات، سرمایه‌های اندک را به ثروت زیاد تبدیل کرده و بستر اقتصاد تعاونی را مهیا می‌کند.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق املاک و مستغلات همکاری چندبخشی برای خدمت گرفتن نقدینگی مازاد جامعه است.

سیدصولت مرتضوی (وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی) در مراسم رونمایی از صندوق املاک و مستغلات گفت: با بحث ایجاد صندوق املاک، اقدام بسیار مبارکی در حوزه اقتصاد رخ داده و سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات، سرمایه‌های اندک را به ثروت زیاد تبدیل کرده و بستر اقتصاد تعاونی را مهیا می‌کند.

مرتضوی اضافه کرد: صندوق املاک و مستغلات یکی از نیازهای کشور را می‌تواند در آینده برطرف کرده و آرامش را به جامعه تقدیم کند، این امر پیوند سرمایه‌ها بوده و سرمایه‌های مختلف را به هم نزدیک کرده و آن را مولد می‌کند. هم می‌توان مولدسازی بخش دولتی را در این الگو تعریف کرد و هم بخش خصوصی.

وزیر کار گفت: ویژگی‌های مثبت دیگر صندوق املاک و مستغلات، افزایش ارزش سرمایه، نقدشوندگی، همکاری‌های چندبخشی میان دولت، بخش خصوصی و شهرداری‌ها بوده و نقدینگی را به خدمت تولید می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز