خبرگزاری کار ایران

بیسکویت‌سازی بروجرد موقتاً تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۲۴

کارخانه بیسکویت‌سازی بروجرد به دلیل توزیع بیسکویت‌های تاریخ گذشته تعطیل شد و کارگران شاغل این واحد تولیدی موقتا بیکار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد بیسکویت‌سازی بروجرد در استان لرستان به دلیل آنچه مشکلات ناشی از توزیع بیسکویت‌های تاریخ گذشته عنوان می‌شود، موقتا تعطیل شده و کارگران این واحد تولیدی موقتا بیکار شدند.

کارگران گفتند: هر چنداین کارخانه کاستی‌ها و مشکلاتی دارد اما مسئولان این واحد بیسکویت‌سازی وعده داده‌اند تعطیلی این واحد موقتی است و کارگران می‌توانند مجددا به کار سابق‌شان بازگردند.

کارگران این واحد بیسکویت‌سازی که خواهان بازگشایی دوباره این واحد هستند، با تاکید بر اینکه کارگران این مجموعه از زحمتکشان جامعه هستند، در خاتمه تصریح کردند: با توجه به اینکه این واحد تنها منبع درآمدی کارگران شاغل به‌صورت مستقیم و به صورت غیرمستقیم است لذا از مسئولان تقاضا داریم که درخصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی و بازگشت به کار کارگران آن که اکنون در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند، اقدام عاجل کنند.

مهدی مهدوی‌کیا (فرمانده انتظامی بروجرد) با تایید خبر تعطیلی این واحد بیسکویت‌سازی گفته است: تعطیلی این واحد بیسکویت‌سازی به دنبال توزیع دو تن بیسکویت تاریخ گذشته صورت گرفته است و گرداننده اصلی این عمل مجرمانه دستگیر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز