خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت هیئت رئیسه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار قزوین برای درگذشت چهار کارگر شرکت «سیانس»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۹۴

اعضای هیئت رئیسه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین در پیامی فوت چهار کارگر در حادثه آتش‌سوزی در شرکت لابراتورهای «سیانس» واقع در شهرک صنعتی البرز قزوین را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت اعضای هیئت رئیسه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر حادثه تاسف بار درگذشت نابهنگام چهار تن از کارگران شریف و زحمتکش شرکت سیانس شهر صنعتی البرز که براثر حادثه آتش‌سوزی به لقا الله پیوستند موجب تأسف و تآثر جامعه بزرگ کارگری استان قزوین گردید.

اعضای هیات مدیره وبازرسین ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده محترم آن مرحومان ومصیبت دیدگان از خداوند متعال برای مجروحان حادثه شفای عاجل وبرای درگذشته‌گان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی واجر مسئلت داریم.

ضمنآ از مسئولین محترم شهرستان البرز و دادستان محترم خواستاریم همه جوانب حادثه را هرچه سریعتر رسیدگی نموده و از واحد بازرسی اداره‌کل تعاون و کارورفاه اجتماعی و بازرسین سازمان تامین اجتماعی و بازرسین علوم پزشکی خواستار نظارت بیشتر برای جلوگیری از بروز حادثه‌های این چنینی هستیم که خدای ناکرده در آینده شاهد حوادث مشابهی نباشیم و دل جامعه بزرگ کارگری عزیز را اندوهگین نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز