خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی برای ایجاد ۱۰ هزار شغل در خراسان‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۰۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقریباً برنامه‌ریزی شده بالغ بر ۱۰ هزار شغل در سطح استان توسط این صندوق‌ها ایجاد گردد و بانک رفاه کارگران نیز تسهیلات بسیاری خوبی در سطح استان پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان‌جنوبی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: تعهد اشتغال این استان در سال جاری ۱۱ هزار و ۳۰ نفر بوده است که تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۹ فرصت شغلی ثبت و راستی‌آزمایی شده است. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از ابتدای امسال تاکنون از محل تبصره‌های ۱۸ و ۱۶ نیز بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان تزریق شده است. 

مرتضوی با بیان اینکه صندوق‌های تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها تصمیمات بسیار خوبی گرفتند، گفت: تقریباً برنامه‌ریزی شده بالغ بر ۱۰ هزار شغل در سطح استان توسط این صندوق‌ها ایجاد گردد و بانک رفاه کارگران نیز تسهیلات بسیاری خوبی در سطح استان پرداخت کرده است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های اشتغال که در دست بررسی است بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد که انجام خواهد شد. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در شهرستان زیرکوه مشکلی وجود دارد که قول دادیم برطرف شود، اضافه کرد: علاوه بر آن چند مجموعه نیمه‌تمام ورزشی که سال‌های قبل در شهرستان‌های فردوس، نهبندان، بیرجند و قائنات آغاز شده بود در استان تأمین اعتبار شد تا تکمیل شوند. 

مرتضوی بیان کرد: اقدامات بسیار فراوانی در سطح استان انجام شده و خدمات در حال ادامه است. 

وی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی پیام بسیار زیبایی را به جهان مخابره کردند، تأکید کرد: چون شهروند این استان هستم به نمایندگی از شهروندان خراسان‌جنوبی از حضور رئیس‌جمهور کمال قدردانی را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز