خبرگزاری کار ایران

نساجی«پرریس سنندج» احیا می‌شود/ مقدمات بازگشت به کار کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۷۰

به دنبال متوقف شدن فعالیت تولیدی کارخانه «پرریس سنندج» رییس کل دادگستری کردستان صبح امروز (۱۸ آذر ماه) در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گفت: این کارخانه از سال گذشته برای تداوم تولید به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده وبه زودی احیاء می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی (رییس کل دادگستری کردستان) با بیان اینکه قرار است این واحد تولیدی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: بیش از پنج سال است این کارخانه تولیدی تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق آن از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، احیای کارخانه در دستور کار جدی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مدیریت جدید این شرکت متعهد شده با تکمیل فعالیت‌های این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۳۰۰ نفر برساند.

رییس کل دادگستری کردستان یادآور شد: واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به مقوله امنیت، این دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه‌گذاری و توسعه استان پشتیبانی می‌کند.

از قرار معلوم؛ کارخانه «پرریس کردستان» در شهرک صنعتی سنندج قرار داشته و در حوزه پوشاک فعالیت دارد که از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ فعال بوده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون به دلیل بدهی‌های بانکی کاملا به حالت تعطیل درآمده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز