خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه مدیریت لاستیک البرز برای شروع به کار دوباره و بازگشت کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۴۹

طبق اطلاعیه مدیریت منابع انسانی کارخانه لاستیک البرز(کیان تایر)، فعالیت تولیدی این واحد صنعتی از صبح امروز (سه‌شنبه) از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، طبق اطلاعیه مدیر منابع انسانی شرکت لاستیک البرز (کیان تایر) که در رسانه‌ها منتشر شده است، از صبح امروز سه شنبه (۳۰ فروردین ماه) فعالیت تولیدی این واحد از سر گرفته می‌شود.

از قرار معلوم؛ کارخانه لاستیک البرز که به شرکت «کیان تایر» نیز شهرت دارد، حدود هزار کارگر دارد که از انتهای سال ۹۸ با اعلام ورشکستگی کارخانه و کاهش تولیدات دچار مشکل شده‌اند. ادامه این شرایط باعث شد در نهایت کارفرما روز ۲۰ فروردین ماه سال جاری اقدام به تعطیلی کارخانه بگیرد که اعتراض کارگران را به همراه داشت و آن‌ها تصمیم گرفتند برای انتقال مشکلات خود و محل کارشان یک روز بعد از تعطیلی کارخانه (در تاریخ ۲۱ فروردین) مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری حاضر شوند.

هچنین در دیدار اخیر این کارگران با رئیس قوه قضاییه که در روز ۲۵ فروردین در سفر یک روزه حجت السلام اژه‌ای به اسلامشهر انجام شد، وی دستور رسیدگی فوری مشکلات کارگران کارخانه لاستیک البرز را به رئیس کل دادگستری استان تهران صادر کرد و همزمان این اطمینان را داد که کارگران را به محل کارشان بازمی‌گرداند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز