خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری گیلان:

علیرغم آزمون «تبدیل وضعیت» نشدیم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۸۹

کارگران شرکتی شهرداری‌های گیلان از خلف وعده‌ها انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «قرار بود با آزمون تبدیل وضعیت و قراردادی شویم»؛ کارگران شرکتی شهرداری‌های مختلف گیلان، آن‌هایی که در آزمون استخدامی سال قبل قبول شده و مراحل اداری کار را از سر گذرانده‌اند، از عدم تبدیل وضعیت انتقاد دارند.

این کارگران که تعداد آن‌ها حدود سی نفر است؛ در مورد وضعیت خود می‌گویند: ما سابقه کار به صورت شرکتی داریم؛ سال‌ها در شهرداری با پیمانکاران کار کرده‌ایم؛ سال گذشته قرار شد گروهی از کارگران شرکتی شهرداری‌ها با آزمون تبدیل وضعیت شوند؛ آزمون دادیم و قبول شدیم اما خبری از تبدیل وضعیت نشد.

این کارگران از دوندگی‌های طولانی خود می‌گویند؛ حتی یک رای از دیوان عدالت گرفته‌اند که مربوط به سال جاری است و باز شهرداری آن را اجرا نمی‌کند به این بهانه که رای عطف به ماسبق نمی‌شود!

یکی از این کارگران می‌گوید: قرار بود آن‌هایی که در آزمون قبول می‌شوند، قرارداد مستقیم شوند؛ اما ماه‌هاست از صدور حکم قراردادی ما استنکاف می‌کنند؛ و این در حالیست که در بسیاری از استان‌های دیگر کشور شرکتی‌های مشابه‌ ما که در آزمون نمره‌ی قبولی آورده‌اند، ماه‌هاست تبدیل به کارگر قرارداد مستقیم شده‌اند.

کارگران شرکتی شهرداری‌های گیلان می‌گویند: صدایمان به جایی نمی‌رسد؛ امیدواریم امسال بالاخره تبدیل وضعیت شویم؛ کار شرکتی بسیار ناعادلانه و تبعیض‌آمیز است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز