خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیرکار:

مدیرعامل و عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۹

چکیده: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور احکامی جداگانه آقایان سید حمید کلانتری و محسن ایزدخواه را به ترتیب به سمت مدیر عاملی و محسن ایزد خواه عضو یت در هیأت مدیره، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور احکامی جداگانه آقایان سید حمید کلانتری و محسن ایزدخواه را به ترتیب به سمت مدیر عاملی ومحسن ایزد خواه عضو یت در هیأت مدیره،صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکم انتصاب مدیر عامل جدید صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و صلاحیتهای علمی و اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد مورخ ۹۲/۹ / ۱۳ هیات امناء سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و به استناد بند " ج " قانون اصلاح ماده(۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی و بیمه های درمانی مورخ ۸۸/۱۲ / ۸ به موجب این ابلاغ به عنوان " مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر " منصوب می شوید.
همواره و بالاخص در شرایط امروز، حمایت از اقشار مولد که سهم به سزایی در استقلال و عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و تکریم و ارتقای منزلت ایشان وظیفه ای سنگین بر دوش همه دستگاهها، بالاخص صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است. انتظار می رود با توجه خاص به سیاست ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و با زمینه سازی برای تحقق برنامه های ارایه شده از سوی اینجانب به مجلس شورای اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی و عملیاتی ساختن آن ها، سطح خدمات دهی به گروههای هدف را افزایش داده و تحقق بیشتر عدالت اجتماعی فراگیر را دنبال نمایید.
انتظار می رود با تلاش، برنامه ریزی علمی و مدیریت صحیح منابع و سرمایه های صندوق، به کارگیری روش های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی آن صندوق، ضمن استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت ارتقای بهره وری صندوق فراهم آورید. همچنین از آنجا که تحقق اهداف فوق نیازمند تعامل سازنده با سایر وزارتخانه ها و سازمانهای ذی ربط است. مقتضی است به فراهم کردن شرایط تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های این ذینفعان برای تحقق اهداف فوق عنایت داشته باشید.
امید است با اتکا به پروردگار متعال و در سایه عمل مبتنی بر علم و عقلانیت، در راستای تحقق منافع و مطالبات مردم، و اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی گام های موثری بردارید.
توفیق جناب عالی را در انجام وظایفی که بر عهده دارید از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است حمید کلانتری پیش از این ریاست مرکز هماهنگی شورای اسلامی روستایی جهاد سازندگی، مسول واحد بسیج سازندگی در جهاد سازندگی، معاون نیروی انسانی ستاد مرکزی پشتیبانی و مهندسی جنگ، معاون امور اجتماعی وزیر جهاد سازندگی، عضو موسس و مدیر عامل موسسه توسعه روستایی ایران و نیز دبیری اولین سمینار بررسی مسایل روستایی ایران، دبیر سومین کنفرانس روستا و رشد و توسعه و دبیری کنفرانس ملی توسعه روستایی را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین در حکمی که از سوی وزیر کار در خصوص عضویت محسن ایزد خواه برای عضویت در هیأت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر صادر شده،آمده است:
نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی و بنا به پیشنهاد مورخ ۹۲/۹ / ۱۳ هیأت امناء سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و به استناد بند «ج» قانون اصلاح ماده(۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های درمانی مورخ ۸۸/۱۲ / ۸ به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو هیأت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر» منصوب می‌شوید.
قانون اساسی جمهوری اسلامی بر حقوق مردم و به تبع آن بر تأمین اجتماعی تکیه دارد. از آنجایی که قشر شریف روستاییان و عشایر سرمایه‌های کشور و از عوامل مهم اشتغال، تولید و استقلال اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند، تکریم و ارتقای منزلت ایشان تکلیفی سنگین بر دوش همه دستگاه‌ها و نهادها بالاخص صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است. توجه ویژه به سیاست‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید، و تحقق برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی علی‌الخصوص حمایت ویژه از اقشار کم‌درآمد و حمایت از تولید و عملیاتی ساختن آن‌ها از اولویت‌های وظایف جنابعالی است. از این‌رو انتظار می‌رود با همکاری و همفکری جمعی و توجه به سیاست‌ها و قوانین بالادستی تمام تلاش خود را مصروف برنامه‌ریزی علمی و مدیریت صحیح منابع و سرمایه‌های صندوق و به‌کارگیری روش‌های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی آن صندوق، و تحقق انضباط مالی و تشکیلاتی معطوف دارید، و بیش از پیش با ایجاد بستری مناسب امکان ارتقای کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف و رضایت‌مندی هر چه بیشتر ایشان را فراهم آورید. امید است با اتکا به پروردگار متعال، و در سایه عمل مبتنی بر علم و عقلانیت، در راستای تحقق منافع و مطالبات مردم، و اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی گام‌های مؤثری بردارید. توفیق جنابعالی را در انجام وظایفی که بر عهده دارید از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس است وپیش از این معاون سازمان تامین اجتماعی و اولین رئیس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز