خبرگزاری کار ایران

در نهمین جشنواره کارآفرینی؛

۹تعاونی نمونه گیلان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۷۱

نهمین جشنوارهٔ امتنان از کارآفرینان بر‌تر استان گیلان با حضور شماری از اعضای شرکتهای تعاونی استان، در رشت برگزار شد.

۹تعاونی نمونه گیلان در نهمین جشنواره کارآفرینی تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی استاندار گیلان، با اشاره به نقش پراهمیت کارآفرینان در توسعه و پیشرفت جامعه، گفت: کارآفرینی شغل محسوب نمی‌شود بلکه روش و مکتبی برای افزایش درآمد و بهبود زندگی مردم است.

نجفی خاطر نشان کرد: نهمین جشنوارهٔ امتنان از کارآفرینان بر‌تر را در شرایطی برگزار می‌کنیم که هدف ما از برگزاری این جشنواره پیوند دادن اندیشه‌های خلاق جامعه با کارآفرینی است.

موالی‌زاده معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از میهمان‌نوازی مردم دیار گیلان قدردانی‌کرد و در سخنانی با تاکید بر اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی تاکیدات «دولت تدبیر و امید» را برای فراهم‌ کردن شرایط مناسب در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه عنوان نمود و گفت: آنچه امروز کلید مشکل گشای اقتصاد کشور است حرکت به سمکت ترویج کارآفرینی و اشتغالزایی است که آثار و برکات آن تنها در حوزهٔ کارآفرینی خلاصه نمی‌شود و به حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز برمی‌گردد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: شجاعت، ریسک‌پذیری، خلاقیت و ابتکار مرکز ثقل شخصیت کارآفرین است و ما باید تلاش کنیم این روحیه در جامعه ترویج شود.

محمود ایزددوست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان هم در حاشیهٔ این همایش گفت: بررسی اقدامات نوآورانه، کاهش میزان مصرف انرژی و استفاده از فناوریهای نوین، آینده‌نگری در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، میزان اشتغال، سنجش اقتصاد مقاومتی و دریافت نشان و برند استانداردهای کیفیت و محیط زیست از شاخصهای انتخاب کارآفرینان بر‌تر بوده است.

ایزددوست به اهمیت و نقش کارآفرینان اشاره کرد و خاطر نشان نمود: افزایش فعالیت‌های اقتصادی، ایجاد شغل و درآمد، پیدایش محصولات، خدمات، روش‌ها، سیاست‌ها و راهکارهای نوین برای حل مشکلات جامعه، تاثیرات مهم فعالیت کارآفرینان بر‌تر است.

در پایان این همایش از ۹ کارآفرین بر‌تر استان گیلان آقایان افشین رحیمی شرکت صام‌تک خزر، مصطفی برهان شرکت سیب‌سامانه، مهرگان روحی آموزشگاه پل گیلان، فریبرز صبوری مهرآوران شمال، امیرنیکوصالح اندیش‌بنیان فناور ورنا، بهبود داداش‌زاده شرکت سیال سامانه اندیشه، علی یوسف‌زاده سیلوی پرهام، احمد طاهری نوین بافان پرنگ و فرامرز نوروزی خزرمرغ تالش قدردانی و تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز